Išskirtinė rankinė - ypatingai moteriai

Mados namų „Colombo Via Della Spiga“ rankinei su žavia bambuko rankenėle jau daugiau nei pusšimtis metų. Nepaisant amžiaus, vadinamajame Auksiniame Milano mados kvadrate ji kainuoja 15 tūkstančių eurų (53 tūkstančius litų). Mat iki šių dienų išsaugojo išskirtinumą, kuris dabar labai vertinamas.

Daugiau nuotraukų (1)

Jurga Jurkevičienė („Lietuvos rytas”)

Apr 14, 2013, 4:04 PM, atnaujinta Mar 8, 2018, 7:48 AM

Pravėrus salono Spigos gatvėje (Della Spiga) duris akys raibsta nuo rankinių spalvų. Skaisčiai raudona, dangaus mėlio, turkio, raudonojo vyno, rūgšti geltona, žalia vaistažolių – visos jos puikiai išryškina krokodilų odos faktūrą.

Bambukinė rankenėlė primena britų aktorės Audrey Hepburn (1929–1993) eleganciją, bet šiuolaikiška rankinės forma primena, kad šis aksesuaras turi patikti šio tūkstantmečio moteriai.

„Colombo Via Della Spiga“ mados namų klientė – ta pati, kuri anksčiau geidė populiarių tiražuojamų „Giorgio Armani“, „Gucci“, „Prada“, „Gianfranco Ferre“ kūrinių. Tačiau sunkmetis pakeitė moterų prioritetus. Dailiosios lyties atstovė nebeperka daug, o renkasi vieną, bet išskirtinį daiktą.

Todėl laimi prabanga. Nors „Colombo Via Della Spiga“ meistrai rankinių gamina gerokai mažiau nei kiti populiarūs mados namai, būtent tai jiems pelno sėkmę. Turėdamos jų rankinę klientės jaučiasi išskirtinės.

Milane dabar ima karaliauti išskirtiniai ženklai drabužių, avalynės ir aksesuarų madoje. Jie kantriai sulaukė savo valandos.

Žmonėms patinka ne tokių garsių prekės ženklų kūriniai – jiems reikia tokių, kokių neturi kas antras sutiktas.

„Per pastaruosius metus atidarėme trylika „Colombo Via Della Spiga“ parduotuvių Seule ir dešimt kitose pasaulio šalyse“, – Milane rodydamas dviaukštį moderniai įrengtą saloną pasakojo ženklo savininkas iš Pietų Korėjos, koncerno „Samsung Cheil Industries Inc.“ padalinio „Samsung Fashion“ prezidentas Yong Ik Kimas.

„Kodėl įsigijote būtent šį ženklą? Juk jo pristatymų Milano mados savaitės kalendoriuje nėra?“ – paklausiau „Samsung Fashion“ prezidento Yong Ik Kimo.

„Kitąmet „Colombo Della Via Spiga“ pristatymas mados kalendoriuje tikrai bus. Mūsų koncernas siekė įsigyti „Made in Italy“ ženklą, nes jis – tarsi šalies vizitinė kortelė.

„Colombo Via Della Spiga“ šį ženklą geriausiai atspindi, jo meistrai ir kūrėjai laikosi itališkų gaminimo tradicijų, įdedama daug rankų darbo, o labiausiai matoma gaminių savybė – individualumas“, – teigė „Samsung Fashion“ prezidentas.

„Colombo Via Della Spiga“ rankines iš krokodilų odos gamina nuo 1955 metų. Žodis „Colombo“ pavadinime atsirado ženklo įkūrėjos odos dirbinių gamintojos Luisos Colombo garbei.

Auksiniame Milano mados kvadrate tokios rankinės įsitvirtino puikioje vietoje – šalia brangenybių salonų „Tiffany“ ir „Pasquale Bruni“ bei prestižinių mados ženklų „Giorgio Armani“, „Loro Piana“, „Dolce & Gabbana“.

Pietų Korėjoje „Colombo Via Della Spiga“ rankinių salonas – prabangaus „Hermes“ ženklo draugijoje.

Ar atlaikys „Made in Italy“ etiketė konkurenciją su nepralenkiamos prabangos simboliu laikoma „Hermes“? Tai parodys laikas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.