„H&M“ naujausią kolekciją skyrė apkūnioms moterims

Mados industrija nuolat susilaukia kritikos dėl pernelyg lieknų manekenių, o apvalių formų modeliai – reta išimtis, sulaužanti visas mados normas. Švediška drabužių kompanija „H&M“ savo naujausią kolekciją paskyrė apkūnioms moterims. Kolekcijos veidu tapo visame pasaulyje žinomas modelis Jennie Runk.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2013-05-08 19:16, atnaujinta 2018-03-07 01:29

Kodėl apie tai verta kalbėti? Akivaizdu, tai nėra pigus reklaminis triukas. Kaip praneša businessinsider.com, kompanija neišplatino jokio spaudos pranešimo. Fotosesiją išvydo tik tos moterys, kurios internetinėje parduotuvėje pasirinko didesnių drabužių skiltį.

Apkūnioms moterims įmonė drabužius pradėjo siūlyti dar kovą. Tačiau jie tai darė taip tyliai, kad kritikai, tai pastebėję, pamanė, jog „H&M“ propaguoja nutukimą.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.