Svarbiausia J. P. Gaultier kolekcijos kryptis – penktojo dešimtmečio siluetai, menantys aukštosios mados aukso amžių Paryžiuje. Juos talentingas dizaineris ne tik pritaikė šiuolaikinei prabangos mylėtojai, bet ir pavertė ją moterimi-kate.
Ant podiumo pasirodė puikūs kostiumėliai, sudaryti iš pieštuko formos sijono bei liemenį itin gerai pabrėžiančio švarko suapvalinta pečių linija, masyvūs kailiniai paltai, odiniai švarkeliai, sujuosti plačiais diržais. Rodos, J. P. Gaultier bandė išrasti dviratį, tačiau originalumo reikėjo ieškoti smulkiose detalėse, pavyzdžiui, leopardo kailio raštu margintose pėdkelnėse.
Gerokai ryškesnė bei įspūdingesnė antroji kolekcijos dalis pagerbė britų atlikėją Davidą Bowie, kurio legendinių kostiumų parodą šiuo metu pristato Viktorijos ir Alberto muziejus Londone. Prieš keletą dienų buvo kalbama, kad D. Bowie įkvėpė „Saint Laurent Paris“ vyriškų drabužių kolekciją, tačiau neatsiliko ir J. P. Gaultier. Dizaineris susižavėjo atlikėjo alter ego Ziggy Stardust, kuris dėvėjo labai ryškius keistų siluetų kostiumus, tad ir ant Paryžiaus podiumo buvo galima išvysti kolonas primenančių futuristiškų suknelių, auksu puoštų juodų kostiumų.
Kaip įprasta, šioje kolekcijoje netrūko odos bei kailio detalių. Kai kurios jų galbūt nenustebino aukštajai madai būdingu originalumu ar meistriškumu, tačiau didelį įspūdį paliko ryškios neoninės odinių suknelių spalvos, milžiniški leopardiniu raštu marginti kailiai. Tai atrodė tarsi tyli odė dizainerio mėgstamam devintojo dešimtmečio stiliui.
Didžiausiu siurpizu tapo pristatymo pabaigoje pasirodžiusi nuotaka. Jos baltas drabužis buvo pasiūtas iš gausybės tiulio sluoksnių, tad jo apimtis buvo didžiulė. Tęsdamas kolekcijos temą, J. P. Gaultier modelio liemenį sujuosė plačiu baltu diržu, išplatino rankoves ir iškėlė apvalią pečių liniją.