Technologija leidžia surasti drabužių modelius ar aksesuarus, kurie yra labai panašūs į nurodytus jūsų pačių pasirinktoje kameroje. Tai reiškia, jog jums nebereikės gaišti laiką naršant internetą ir ieškant, kur, pavyzdžiui, Angelina Jolie nusipirko suknelę arba Kate Middleton rado šaliką.
Steve Semenzato, vienas iš komandos kūrėjų, teigia: „Kai pradėjome kurti kompaniją, daug dirbome bakalėjos sektoriuje su technologija „Tesco“, kuri leidžia padaryti nuotrauką šaldytuve ir surasti būtent tokio pat produkto buvimo vietą. Tuo metu technologija leido surasti identišką produktą, tačiau dabar galime pasigirti, jog šią naujovę taikydami mados sferoje, galime surasti šimtus panašių aprangos kombinacijų atvaizdų.“
Paieškos technologiją „Shazam“ mobiliuosiuose telefonuose kompanija pritaikė norėdami padėti mados industrija aktyviai besidomintiems žmonėms. Kūrėjai teigia: „labai sunku aprašyti drabužių išvaizdą žodžiais ir tokiu būdu jų ieškoti internete. Tačiau jeigu turėsite ieškomos aprangos nuotrauką, drabužius bus rasti kur kas lengviau. Programa greičiausiai randa tuos rūbus, kuriuose aiškiai matomos spalvos, tekstūra, raštai.“