Britės per metus nueina apytiksliai 180 mylių – sudėjus, tai tas pats, kas septyni maratonai. Tačiau, pasirodo, jog trečdaliui moterų tai ne į naudą, kadangi apsipirkinėjimo metu kai kurios yra linkusios užkrimsti kaloringų užkandžių: traškučių, šokolado, sausainių. Taip pat kūno svoriui didžiulės įtakos turi ir apsipirkinėjimas su draugų kompanija, kuri kartais neišvengiamai gali pasiūlyti užsukti į netoliese esančią užkandinę.
Tyrimai rodo, kad trečdalis moterų persirengimo kambariuose jaučiasi itin nusivylusios savo kūno svoriu, tad prieš eidamos į drabužių parduotuvę yra linkusios sumažinti maisto porcijas, arba jų atsisakyti.
Nors ir verta pastebėti, kad vis dažniau renkamės galimybę apsipirkti internete, tačiau moterys mieliau „apkrauna“ savo kūną išeidamos į parduotuvių nusėtas gatves ir paversdamos apsipirkinėjimo procesą lengvu sportu.