Milano mados savaitė: „Moschino“ kolekcija pritrenkė stileivas

Dizaineris Jeremy Scottas debiutavo kaip mados namų „Moschino“ kūrėjas. Geru humoro jausmu pasižymintis dizaineris, pasitelkęs postmodernistinės popkultūros ženklus, pašiepė greito kūrimo ir vartojimo kultūrą.

Naujausia „Moschino“ kolekcija.<br>AP nuotr.
Naujausia „Moschino“ kolekcija.<br>AP nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Feb 22, 2014, 3:32 PM, atnaujinta Feb 16, 2018, 12:54 AM

„McDonald's“, „Budweiser“ ir „Kempiniukas Plačiakelnis“ (angl. „Spongebob Squarepants“) sudarė šventą J.Scotto pasirinktų prekinių ženklų trejybę.

Garsiausios manekenės žengė podiumu vilkėdamos drabužius, panašius į „McDonald's“ darbuotojų uniformą. Kai kurios jų ant padėklų nešė rankines. Tokiu gestu J.Scottas pasijuokė iš to, kad mados pasaulis ėmė pataikauti masėms.

Galima spėti, kad pusė auditorijos, stebėjusios šį šou, mano, jog tai tik nieko neverta vienkartinė parodija. Kita pusė auditorijos turėtų įsimylėti šią „Moschino“ kolekciją. Tačiau J.Scotto siunčiamą žinutę turėjo suprasti daugelis: mados pasaulis tampa pilkas, jei jį priimate pernelyg rimtai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.