Atogrąžų nuotaikos
Gėlių raštams laikinai pasitraukus į antrąjį moteriškos mados planą, jie puikiai atsiskleidė vyriškų kolekcijų pristatymuose ir sukūrė kurį laiką pamirštą atsipalaidavimo, atostogų bei vasaros laukimo nuotaiką. Mados kūrėjai, ypač „Gucci“ bei „Dries Van Noten“, tradiciniais havajietiškais gėlių ornamentais margino ne tik marškinius, bet ir kostiumus, marškinėlius, aksesuarus.
Reklamos vilkai
Laikotarpis, kai vyrai kasdien dėvėjo kostiumą, nepamiršdavo skrybėlės bei tobulai išlygintų marškinių. Septintasis dešimtmetis, vaizduojamas populiariame seriale „Mad Men. Reklamos vilkai“, mados kūrėjus paskatino iš naujo atrasti klasikinius marškinius, ant podiumo grąžinti tiesaus kirpimo kelnes, patogius megztinius ir stilingas eilutes. Itin tiksliai stilistiką atkartojo „Bottega Veneta“ mados namai, kiek linksmesnė „Louis Vuitton“ interpretacija pasirodė Paryžiuje.
Naujasis kostiumas
Mada besidomintis vyras jau kurį laiką puikiai žino, kad kostiumas nebėra tik švarko ir kelnių, pasiūtų iš to paties audinio, derinys. Šiandien požiūris į kostiumą gerokai liberalesnis – „Dries Van Noten“ jį pristato pasiūtą iš šilko ir gėlėtą, „Jil Sander“ vietoj kelnių siūlo šortus, o „Dior Homme“ visą siluetą konstruoja iš naujo. Taigi netradicinis dieninio kostiumo pasirinkimas – geriausias būdas pabėgti nuo rutinos ir laužyti pabodusias stiliaus taisykles.
Minkšta forma
Jokių griežtų siluetų, varžančių konstrukcijų ar ypač šiltuoju metų laiku netinkamų audinių. Mados kūrėjai modernų vyrą nusprendė aprengti gerokai laisvesniu švarku, platesnėmis kelnėmis, o vietoj pabodusių marškinių pasiūlė marškinėlius. Kaip pasakojo tiek „Versace“, tiek „Lavin“ mados namų atstovai, laisvesnis siluetas ne tik patogesnis, bet ir labiau tinkamas detalėms, eksperimentams.
Atgal į paauglystę
Vienas šio sezono herojų – paprastas veikėjas ar susikurtas idealas, bet madingas vyras, prisimenantis savo paauglystę ir gebantis iš jos nepiktai pasijuokti. Ir, žinoma, pasiskolinti vieną kitą įvaizdžio detalę. Tad ant „Salvatore Ferragamo“ bei „Givenchy“ podiumų matyti sportinio ar etninio stiliaus elementai tinka ne tik paaugliams – juos švelniai kopijuoti gali ir vyresni, solidesni vyrai.
Jūros idėja
Nors šio sezono spalvos dėl populiarių gamtos motyvų bei gėlių raštų labai įvairios, vienas populiariausių pasirinkimų – skirtingi mėlyni atspalviai. Pradedant švelnia žydra spalva „Louis Vuiton“ kolekcijoje ir baigiant tamsiai mėlyna „Giorgio Armani“. Mėlyna spalva šį sezoną viena madingiausių, tad ir jūsų garderobe bent kelios melsvos detalės yra būtinos.
Dendžio įvaizdis
Dendis – tai itin galantiškas, savo išvaizdai bei manieroms daug dėmesio skiriantis vyras, pasižymintis nepriekaištingu skoniu bei aprangos stiliumi. Taip buvo XIX amžiuje, o ką dėvi šių dienų dendis? Atsakymas slypi „Dolce &Gabbana“ bei „Gucci“ kolekcijose, kurių idealu tapęs stilingas dendis renkasi mokasinus, margintas kelnes, aksominį švarką ir lengvą medvilninę palaidinę atvira krūtine. Stilinga rankinė ar bent kaklaskarė – privalumas.
Delninės
Kurį laiką itin madingus portfelius ir laiškanešių krepšius šį pavasarį bei vasarą keičia stilingos vyriškos delninės. Jau matytos griežtos kompiuterio ar dokumentų dėklo formos įgavo gerokai laisvesnę, kiek sudribusią formą. Dėl to „Burberry Prorsum“ ir „Jil Sander“ modeliai savo delnines nešė beveik apsikabinę, nes jose tilptų viskas – ir dėklas dokumentams, ir planšetinis kompiuteris, ir daug kitų kasdienių smulkmenų.
Sandalai
Ryškiaspalvių sportinių batelių maniją šiemet keičia sportinio stiliaus sandalai. Jų storesnis padas, tvirtesni odiniai diržai, neutralios spalvos ir kartais gana egzotiški odų deriniai. Nors mados sostinėse sportiniai bateliai populiarūs išlieka gerokai ilgiau, nei trunka sandalams palanki vasara, juos, įkvėptus „Hermes“ ar „Givenchy“, įsigyti pravartu.