Praktiški „Hermes“ direktoriaus Ch. Lemaire'o stiliaus patarimai

Po penkerių metų, praleistų „Hermes“, šių mados namų moteriškos drabužių linijos meno direktorius Christophe’as Lemaire’as (49 m.) nusprendė mesti darbą ir kurti tik savo vardinę liniją.

"Moterys trokšta būti geidžiamos, vyrai - taip pat. Nieko nėra natūralesnio", - įsitikinęs "Hermes" mados namų moteriškos drabužių linijos meno direktoriaus pareigas paliekantis Christophe'as Lemaire'as.<br>AOP nuotr.
"Moterys trokšta būti geidžiamos, vyrai - taip pat. Nieko nėra natūralesnio", - įsitikinęs "Hermes" mados namų moteriškos drabužių linijos meno direktoriaus pareigas paliekantis Christophe'as Lemaire'as.<br>AOP nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Sep 5, 2014, 7:52 AM, atnaujinta Jan 20, 2018, 7:59 PM

Rugsėjį Paryžiaus mados savaitėje dizaineris pristatys paskutinę – 2015 metų pavasario ir vasaros „Hermes“ kolekciją.

„Dirbti su šiais mados namais man buvo didelė garbė. Tačiau mano paties mados namai plečiasi ir aš noriu daugiau dėmesio skirti jiems“, – sakė prekės ženklo „Christophe Lemaire“ kūrėjas ir stilistas Ch.Lemaire’as, 2010 metais „Hermes“ mados namuose pakeitęs iki tol čia kūrybos direktoriaus pareigas ėjusį Jeaną Paulį Gaultier.

Ch.Lemaire’as turi savitą viziją, kokiai moteriai nori kurti. Ir kokia turi būti stilinga dama.

„Moteris tuo pat metu gali būti ir seksuali, ir drovi. Drovumas yra geidžiamas“, – įsitikinęs kūrėjas.

– Kaip jūs apibūdintumėte prancūzišką stilių?

– Mes, prancūzai, ir toliau ieškome pusiausvyros ir harmonijos, kuri yra įaugusi į mūsų kultūrą.

Mums nebūdingas britiškasis barokas, išsišokimas arba fantazija.

Stokojame ir italus garsinančio drabužių rafinuotumo. Stiliui įkvepiame daugiau dvasios, jį labiau intelektualizuojame.

– Ar prancūzėms pavyksta išvengti tendencijų vienodėjimo?

– Įsigalėjus masių kultūrai moterys rengiasi prasčiau. Tačiau prekės ženklai „H & M“ ir „Zara“ suteikia galimybę būti madingoms ir toms moterims, kurių pirkimo galimybės nedidelės. Ir kartais tai puikiai pavyksta! Be to, kiekviena turi mokėti išsiversti su tuo, kas siūloma. Prancūzės yra išlaikiusios saikingumo ir smulkmenų svarbos pojūtį. Nors šis fenomenas po truputį nyksta, prancūzės vis dar sugeba būti geidžiamos neperlenkdamos lazdos, išlaikyti humoro jausmą ir tam tikrą subtilumą.

– Ar drabužis yra priemonė, padedanti išreikšti save?

– Tai netgi pirmasis saviraiškos būdas. Rengimasis nėra bergždžias veiksmas, priešingai, jis turi gilią prasmę. Aš kovoju už stilių, kuriuo akcentuojama saviraiška, kuris neprimena nei maskavimosi, nei apsišarvavimo. Drabužis parodo, kas esame, apie ką svajojame, kaip save suvokiame. Jis padeda mums sužibėti ir nepamiršti žaismingumo. Man pikta, kai matau „Sekso ir miesto“ stiliaus straipsnius ar filmus, kuriuose moterims tenka kvailelių, krykštaujančių dėl naujausio mados šauksmo rankinės ar išpardavimų, vaidmuo. Nors moterims toks vaidmuo šiek tiek patinka, tai yra blogiau nei žingsnis atgal. Turėtume stengtis suvokti moterų pažeidžiamumą, padėti joms jaustis užtikrintoms ir gundančioms.

– Kaip atrasti mus atskleidžiantį stilių?

– Pirmiausia turėtume suvokti, kas esame. Šiose paieškose reikia nukreipti žvilgsnį į save, būti sąžiningoms pačioms sau. Jei ieškote tik maskuojamojo apdaro, nuo visko bėgate. Paieškos – tai kelias. Tai nesusiję su pinigais ir informacija. Reikia save stebėti, suprasti savo kūną, suvokti, kokias kūno dalis reikia akcentuoti, kas tinka prie odos, plaukų spalvos. Kuo norėtumėte būti? Ką norėtumėte parodyti? Nors išvaizda gali būti apgaulinga, mes daugiau ar mažiau sąmoningai apie kitą asmenį sprendžiame vertindami jo aprangą, judėjimo ir kalbėjimo manierą.

– Į kokius drabužius reikėtų investuoti?

– Nėra jokio recepto, kuris tiktų visiems. Viskas priklauso nuo to, kokia asmenybė esate. Reikia atrasti asmeninę rengimosi manierą (man labai svarbus žodis „asmeninis“), susikurti savą žodyną. Be to, aš labai vertinu kokybę. „Hermes“ prezidentas Jeanas Louis Dumas sakė, kad įsigiję gražų brangų daiktą užmirštame kainą, bet prisimename kokybę. Tariu „taip“ gražių ilgaaulių batų porai, kokybiškiems bateliams, jeigu jie atspindi asmenybę!

– Ne išimtis ir žymioji maža juoda suknelė, kuri tinka visoms?

– Pirmiausia ne visos moterys mėgsta vilkėti sukneles! Tai neprivaloma. Tai, kas diktuojama, man kelia nepasitikėjimą.

– Taigi jums draudimai neegzistuoja.

– Draudžiama drausti! Man nepatinka tai, kas brukama. Turime teisę rengtis taip, kaip norime, atitinkamai pagal savo asmenybę. Šiais laikais civilizuotose šalyse, jei norime, galime būti ekscentriški. Nuostabu! Toleruojame net ir vyrus, kurie trokšta rengtis kaip moterys. Taigi gero ir blogo skonio sąvokos yra diskutuotinas dalykas.

– Ar, jūsų manymu, pasikeitė žodžio „seksualu“ reikšmė?

– Moterys trokšta būti geidžiamos, vyrai – taip pat. Nieko nėra natūralesnio. Bet šis žodis taip dažnai kartojamas ir jo reikšmė taip susiaurinama, kad man nesinori jo vartoti. Žodis „seksualu“ tapo liūdna, vargana sąvoka ir virto žodžio „pigu“ sinonimu. Tai tarsi pornografija kalbant apie erotiką. Tai tas pat, kaip susidėti implantus ir juos viešai demonstruoti. Seksualumas šiandien asocijuojasi su prabangių prostitučių estetika. Kadangi esu labai jautrus moters žavesiui, man patinka tai, ką galima tik nuspėti. Kalbu apie kaklą, lieknas blauzdas ir riešus, odos spalvą, judėjimo būdą. Nebūtinas korsetas ar aptemptas drabužis! Moteris tuo pat metu gali būti ir seksuali, ir drovi. Drovumas yra geidžiamas. Be to, didžioji dalis vyrų ir moterų kaip tik taip ir mano.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.