Dizainerio Tommy Hilfigerio jaunystės paslaptis – vaikai

Amerikiečių dizaineris Tommy Hilfigeris, prieš savaitę naują kolekciją pristatęs per Niujorko mados savaitę, karjerą pradėjo nuo rūbų universiteto studentams.

T.Hilfigeris su žmona Dee.<br>„Scanpix“ nuotr.
T.Hilfigeris su žmona Dee.<br>„Scanpix“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Sep 17, 2014, 10:16 PM, atnaujinta Jan 30, 2018, 3:42 PM

Jis kūrė uniformas, o būdamas 26-erių galėjo džiaugtis pirmąja savo uniformų parduotuve, rašo dienraštis „Lietuvos rytas“.

Vėliau, išgarsėjęs per jo kūrinius pamėgusį reperį Snoop Doggy Doggą, ėmė kurti laisvo stiliaus drabužius jaunimui.

Šiandien garsus amerikietis neslepia – dabar jo drabužių ir kvepalų imperija kasmet duoda šimtus milijonų dolerių pelno.

Tačiau kelias iki šių dienų jam nebuvo vien rožėmis klotas.

Naujausiame interviu 63 metų T.Hilfigeris sakė, kad pristatyti pirmąją savo kolekciją 1985 metais buvo sprendimas, kurį jis iki šiol vadina svarbiausiu savo gyvenimo iššūkiu.

– Daugiausia laiko praleidžiate Niujorke. Kaip apibūdintumėte šio miesto stilių?

– Kokio nors išskirtinai niujorkietiško stiliaus nėra.

Tai greičiau daugybės skirtingų stilių mišinys ir būtent tai šį miestą daro ypatingą, kitokį.

Dievinu Niujorką, jo gyventojus, kurie puoselėja skirtingas tradicijas ir vis kitokį aprangos stilių.

– Kuo patrauklus jūsų mados namų kuriamas stilius?

– Šiuo metu labai populiarus „preppy“ stilius – prestižiniuose universitetuose studijuojančio jaunimo stilius.

Žmonės visame pasaulyje šį aprangos stilių interpretuoja savaip. Ši mada, prie kurios detalių negali prikibti niekas, nuolat kinta, todėl man ir patinka.

Didžiausią įspūdį man daro vakarinės Amerikos pakrantės – nuo Bostono iki Floridos – jaunimo sąmojingumas žaidžiant su apranga.

Pastebiu, kad dabar mėgstama neperkrauti aprangos ir apsvarstyti visas smulkmenas.

Jaunimas mėgsta klasikinius drabužius ir kur kas drąsesnius aksesuarus, o ne priešingai.

– Kitąmet jūsų mados namai švęs 30 metų jubiliejų. Kaip jūsų prekės ženklo stilius pakito nuo tų laikų, kai žengėte pirmus žingsnius?

– Nors mūsų kūryba niekada nestovėjo vietoje, visada kito ir tobulėjo, mums svarbiausia likti ištikimiems amerikietiškajai klasikai, žengiančiai koja kojon su mada.

Kiekvieną sezoną stengiuosi interpretuoti klasikinius modelius vis kaip nors neįprastai, naujai. Ieškau naujų formų, kitokių medžiagų, netikėtų piešinių, detalių.

– Kuo skiriasi mados kūrimas 1985-aisiais, kai įsteigėte savo kompaniją, ir dabar?

– Bėgant laikui kinta formos, audiniai. Tačiau prekės ženklo filosofija lieka ta pati. Jos esmė – klasika, pritaikyta šiai dienai.

– Koks yra šiomis dienomis ypač siekiamas amžinos jaunystės receptas?

– Mano paties jaunystės paslaptis – vaikai. (T.Hilfigeris turi 5 vaikus. – Red.) Jų emocijos ir energija įkvepia mane kiekvieną dieną.

– Hipių baladės, rokas, hiphopas – jūsų kolekcijos visada vienaip ar kitaip susijusios su populiariais muzikos stiliais. Kaip populiarioji kultūra lemia madą?

Koks muzikos stilius artimiausias jums pačiam?

– Aš neabejingas skirtingų laikų muzikai. Dievinu „The Beatles“ plokšteles, grupę „The Rolling Stones“ ir dainininkus Davidą Bowie, Lenny Kravitzą.

Tačiau būna ir tokių akimirkų, kai grotuve sukasi Alicios Keys, „Haim“ ar „Imagine Dragons“ dainos.

Muzika visais gyvenimo tarpsniais man buvo ir liks labai svarbi – būtent meilė muzikai mane ir įkvėpė atidarant pirmąją savo mados namų parduotuvę. Man norėjosi įlieti šiek tiek rokenrolo į mažo miestelio, kuriame augau, kasdienybę.

– Apie ką mąstote kurdamas naują kolekciją? Kas jūsų mūza?

– Mano mūza – žmona Dee. Jos stiliaus pojūtis yra tobulas.

Žaviuosi ir puikiu britų aktorės Audrey Hepburn, Monako princesės Grace Kelly, žmogaus teisių advokatės, buvusios aktorės Biancos Jagger, radijo ir televizijos laidų vedėjos australės Jackie O stiliumi. Jų įvaizdis – įkvėpimo šaltinis ir dabar.

– Idealūs džinsai. Kokie jie?

– Svarbiausia, kad jie tobulai priglustų.

Visada stengiuosi, kad džinsai būtų ir patogūs, ir stilingi, ir tinkamos formos.

– Kokį drąsiausią sprendimą esate priėmęs per visus savo karjeros metus?

– Tai buvo 1985-aisiais. Jau gyvenau Niujorke, buvo ką tik gimusi vyriausioji dukra.

Tada vieno žinomo prekės ženklo vadovai man pasiūlė stabilų ir ramų darbų.

Tuo pat metu verslininkas Mohanas Murjani man pasiūlė sukurti savo kolekciją.

Viena vertus, šis verslininko pasiūlymas buvo svajonės išsipildymas ir nuostabi galimybė realizuoti savo sumanymus. Kita vertus, ši mintis mane nesuvokiamai gąsdino.

Tačiau tuomet nutariau pasinaudoti man suteikta proga.

Patikėjau savimi, surizikavau. Tai pats geriausias mano priimtas sprendimas.

– Koks komplimentas dizaineriui yra pats geriausias?

– Visame pasaulyje matyti žmones, dėvinčius tavo sukurtus drabužius.

– Kuo patraukli sėkmė?

– Visada norėjau būti lydimas sėkmės bent tam, kad turėčiau galimybę dalyvauti tuose įvykiuose, kurie man iš tiesų yra brangūs.

Nekomercinė veikla ir labdaros fondo „Tommy Cares“ darbas – tai, kuo labai didžiuojuosi.

– Ką manote apie naująsias mados technologijas, modernia technika sukurtas dabar madingas medžiagas?

– Dievinu eksperimentuoti su audiniais, naujomis jų formomis, siluetais.

Pasikartosiu: vienas svarbiausių mano reikalavimų drabužiui – kad jis puikiai gultų.

Jei rūbas jums nepatogus, tai pastebės visi.

– Kaip leidžiate laisvalaikį?

– Stengiuosi kuo daugiau laiko praleisti su šeima. Laimingiausias esu, kai visi susirenkame mūsų šeimos name Karibų jūros saloje. 

Parengė Laura Bulvydė. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.