Papuošalų kūrėja G. Ramutytė: „Vertingesnis – išliekamas grožis“

„Kuriu papuošalus, retsykiais fotografuoju, dalyvauju įvairiuose madų projektuose, tačiau esu įsitikinusi, kad vertingiausias yra išliekantis grožis. Todėl visa širdimi esu atsidavusi tapybai“, – sakė kaunietė autorė Gintė Ramutytė, savo kūrybos gerbėjus pakvietusi į bendrą papuošalų ir paveikslų parodos atidarymą.

G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.
Daugiau nuotraukų (21)

lrytas.lt

Jul 15, 2015, 2:03 PM, atnaujinta Oct 26, 2017, 2:35 AM

Nuo vaikystės piešianti autorė tvirtina save atradusi prieš maždaug dešimtmetį. Ji panoro darbuose apžvelgti tai, kas labiausiai jaudina – santykius, žmonijos raidą, skirtingas kultūras, jausmus. G. Ramutytės skiriamasis tapybos technikos bruožas – procese naudojamas gausus dažų bei menkas vandens kiekis.

„Kurdama stengiuosi elgtis kitaip nei įprasta. Pavyzdžiui, gamindama apyrankes viena pirmųjų ėmiau derinti tarpusavyje nesisiejančias detales. Pademonstravau, kad papuošalo dalimi gali tapti ne tik karoliukai ar kristalai, bet ir užtrauktukai, siūlų raizginėliai, virvė“, – pasakojo G.Ramutytė.

Kauno rajone, Garliavoje esančių „Ievos grožio namų“, kuriuose neretai įgyvendina savo kūrybinius sumanymus, prieigose pristatymą surengusi autorė įsitikinusi, kad tokiu neįprastu stiliumi sukurtus darbus mėgsta drąsūs, spontaniški, atviri žmonės.

Todėl netradiciškai mėgstančios besielgti G.Ramutytės parodos atidaryme dalyvavusios viešnios buvo vaišinamos ne vynu ar šampanu, o pienu.

G.Ramutytę įkvėpimas dažniausiai aplanko vasaros vakarais. Tuomet, laiką leisdama gamtoje, ji yra pasirengusi kurti jausmingiausius darbus.

Kiekvienam savo paveikslui ir papuošalui kūrėja būtinai sugalvoja po pavadinimą. Naujausi – „Hera“, „Juodasis dumblas“, „Saulėlydis“.

„Man įdomi kūrinio visuma. Ir tai, kaip jis dera su aplinka. Kaip jungiasi ir vienijasi su kitais objektais. Tai buvo viena iš priežasčių, kodėl parodos atidaryme dalyvavo ir fotografas, ir mauri ritualo meistras“, – sakė G.Ramutytė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.