Jame dalyvavo kampanijos žvaigždė Christy Turlington Burns, Paris Jackson, Naomie Harris, Kate Bosworth, Amanda Seyfried ir kiti.
Kolekciją, kurią įkvėpė XX a. pradžios švedų menininkų Karinos ir Carlo Larssonų namai, nuo balandžio 19 d. bus galima įsigyti išskirtinai „H&M“ parduotuvėje PC „GO9“, Vilniuje, o taip pat internetu hm.com.
Galybę įžymybių pritraukęs vakaras, kuriam vadovavo „H&M“ kūrybos patarėja Ann-Sofie Johansson, vyko garsiajame name „Garcia House“, kurį suprojektavo architektas Johnas Lautneris.
„Buvo nuostabu matyti šitiek įkvepiančių žmonių, vilkinčių „Conscious Exclusive“ kolekcijos drabužiais.
Labai didžiuojamės, kad mūsų kolekcija pristato karščiausias naujoves: pavyzdžiui, gėlėto žakardo drabužiai ir nėriniuotos suknelės, pagamintos iš ECONYL audinio, spinduliuoja „Conscious Exclusive“ kokybę ir stiprų moteriškumą bei parodo, kad mada gali būti tvari“, – sakė Ann-Sofie Johansson.
„Conscious Exclusive“ – tai pasikartojanti išskirtinių kūrinių kolekcija, demonstruojanti didėjančias tvarios mados galimybes, o ypač tvarų vystymąsi ir inovacijas.
Šiemet „H&M“ pristato ECONYL nailono pluoštą, pagamintą tik iš antrinių žaliavų iš žvejybinių tinklų ir kitų nailono atliekų, o taip pat – pirmą kartą – ir perdirbtą sidabrą.
„Didžiuojuosi prisidėdama prie „H&M Conscious Exclusive“ kampanijos. Man labai patinka jų kuriama graži, tvari mada ir skleidžiamos žinios apie tai, ką visi kartu galime padaryti, kad apsaugotume mūsų planetą“, – sakė Christy Turlington Burns.