Ir klasikiniams laikrodžiams reikia naujovių

Yra labai mažai daiktų, kurie apie savininką galėtų papasakoti daugiau nei jo laikrodis. Jų stilius, modelis padeda suprasti vyro gyvenimo būdą, jo statusą, nepateikiant jam nė vieno klausimo.

„Hublot“ laikrodžiai, kurie yra labiau masinės, o ne vienetinės gamybos, išsiskiria aiškiu dizainu, modelių dydžiu, forma, spalva, medžiagomis.
„Hublot“ laikrodžiai, kurie yra labiau masinės, o ne vienetinės gamybos, išsiskiria aiškiu dizainu, modelių dydžiu, forma, spalva, medžiagomis.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Mar 25, 2015, 4:49 PM, atnaujinta Jan 8, 2018, 7:15 AM

Dažnai stipriosios lyties atstovai nori išskirtinių, brangių laikrodžių, juos laikydami ir gera investicija.

Tad įtakingasis Šveicarijos manufaktūros „Hublot“ prezidentas ir Prancūzijos koncerno LVMH prabangių laikrodžių padalinio vadovas, iš Liuksemburgo kilęs Jeanas Claude’as Biveris (65 m.) pasinaudoja bet kokia galimybe stengdamasis nustebinti išmoningais, prabangiais laikrodžiais.

„Apple“ ir kitos elektronikos bendrovės pristatė laikrodžius, galinčius daug daugiau, nei rodyti laiką. Bet J.C.Biveris neįžvelgia pavojaus savo klasikiniams laikrodžiams: „Kai visai neseniai šalia manęs lėktuve sėdėjęs žmogus išdidžiai demonstravo savo naująjį išmanųjį telefoną, pagalvojau: ar po pusės metų jis rodys jį taip pat išdidžiai? Tikrai, ne.

Taip bus ir su naujuoju „Apple“ laikrodžiu. Visai kas kita mano laikrodis, kurį nešioju daugelį metų. Į jį vis dar kreipiamas dėmesys ir juo domimasi.“

„Hublot“ laikrodžiai, kurie yra labiau masinės, o ne vienetinės gamybos, išsiskiria aiškiu dizainu, modelių dydžiu, forma, spalva, medžiagomis.

Požiūris į laikrodį kaip tik į laiko matuoklį pasenęs, nes laiko rodmenų esama visur: kompiuteryje, automobilyje, mobiliajame telefone.

Vien tik laiko rodymas tėra technologijos dalis, tad nauji technikos sprendimai nuolat išstumia senesnės kartos gaminius.

Aukštos kokybės laikrodžiai – ne tik jį nešiojančio asmens gyvenimo būdo atspindys, jo statuso simbolis. Toks gaminys – išskirtinė dovana žmogui ar apdovanojimas, kurį jis gali įteikti sau ar gauti iš kitų.

Klasikiniai geros kokybės laikrodžiai, kaip ir garsių kompozitorių kūryba, atlikėjų meistriškumas, – nepavaldūs laiko tėkmei.

Tiesa, ir tokie laikrodžiai kaip „Hublot“ neišsiverčia be naujųjų technologijų. Šveicarijos gamintojas pasitelkia medžiagas, kurios dar niekada nebuvo naudojamos kartu.

Modeliui „Magic Gold“ naudojamas auksas ir keramika perdirbamas į 18 karatų auksą, atsparų įbrėžimams, „Big Bang“ modelis – titano ir keramikos lydinys.

„Big Bang Ferrari Red Ceramic“ modelį sudaro komponentai iš šviečiančios raudonosios keramikos.

„Hublot“ manufaktūra tapo pirmąja, savo laikrodžių gamybai panaudojusi itin retą cheminės periodinės lentelės elementą – osmį.

Aukšta kokybė, garsus vardas lemia „Hublot“ kainą: paprastas juodas vyriškas „Classic Fusion Chronograph“ kainuoja 9200 eurų, elegantiškas auksinis „Classic Fusion Classico Ultra-Thin“ – 22 400 eurų, o raudonosios keramikos – 23 800 eurų.

Šveicarų gamintojo laikrodžiai priklauso pasaulio brangiausiųjų kategorijai.

Oficialiu 2014 metais Brazilijoje vykusio pasaulio futbolo čempionato laikrodžiu tapo „Hublot“ sukurtas „Big Bang Unico Bi-Retrograde Chrono“, neturintis analogų rinkoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.