Vaizdas prie gydytojos kabineto atėmė žadą – žino, kas dėl to kaltas

Į portalo lrytas.lt skaitytojas Stasys kreipėsi į redakciją norėdamas išreikšti susirūpinimą gydytojų darbu. Pasak jo, eilės gydymo įstaigose net vasarą susidaro ne dėl didelio sergančiųjų skaičiaus, o dėl visai kitų, sunkiai apibrėžiamų priežasčių.

 Didelės pacientų eilės priverčia užsiregistravusius vykti namo taip ir nesulaukus apsilankymo pas gydytoją, tačiau gydymo įstaiga nesutinka prisiimti atsakomybės.<br> 123rf.com nuotr.
 Didelės pacientų eilės priverčia užsiregistravusius vykti namo taip ir nesulaukus apsilankymo pas gydytoją, tačiau gydymo įstaiga nesutinka prisiimti atsakomybės.<br> 123rf.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jun 25, 2017, 7:57 PM

„Buvau užsiregistravęs Naujosios Vilnios poliklinikoje tam, kad atlikčiau kasmetinį sveikatos patikrinimą. Registravausi iš anksto, kadangi esu dirbantis ir negaliu sugaišti visos dienos laukdamas prie kabineto. Be to, mintis bandyti užlįsti prieš kitą manęs taip pat nežavi.

Susitariau registratūroje, tikslią dieną, kada turiu atvykti. Taip pat ir laiką nurodė – pas gydytoją turėjau užeiti penkiolika minučių po devynių. Pamaniau, laikas kaip tik – dar rytas, gyvenu netoliese, tad atvyksiu ir laiku pasidarysiu reikiamus darbus. Deja, viskas nutiko priešingai.

Devintą ryto atvykęs prie kabineto pastebėjau neįtikėtiną skaičių žmonių. Nustebau, tame aukšte buvo ir daugiau medikų kabinetų, bet prie jų tokių eilių nebuvo. Vienintelės šeimos gydytojos Olgos Šapienės kabinetas atrodė toks pageidautinas.

Pradėjau klausinėti, kas vyksta ir kodėl tiek žmonių. Pasirodo, mano apsilankymo metu pas gydytoją vis dar nebuvo užėję asmenys, kurie ten laukė nuo 7 val. ryto. 

Pačiam kantrybė išseko po pusantros valandos. Kai laikrodis išmušė pusę vienuolikos, eilėje vis dar laukė 8 val. ryto apsilankymo lapelį turintys žmonės. Niekaip nesuprantu, kokios buvo to priežastys. Išvykau dirbti taip ir nesulaukęs savo vizito laiko.

Lietuva – giminių kraštas, vis kas nors užleidžiamas, priimamas be eilės, o užsiregistravusieji turi sėdėti ir laukti“, – piktinosi Stasys.

Vyras nusiteikęs ryžtingai. Pasak jo, nėra kitos išeities tik kaip keisti gydymo įstaigą. Neva kiek nuvyksta, tiek eilėje reikia laukti. Tačiau susisiekus su Naujosios Vilnios poliklinikos direktorės pavaduotoja medicinai Daiva Filipovičiene, išgirdome kitokią istoriją.

Pasak jos, vyriškis iš tiesų buvo užsiregistravęs jo minėtu laiku, tačiau pas gydytoją neužėjo. Ar taip nutiko dėl didelės pacientų eilės, ar dėl to, kad neatvyko, pasakyti negalėjo.

„Šiuo metų laiku pacientų beveik nebūna, tad ir eilės nesusidaro. Kalbėjomės ir su gydytoja O.Šapiene, ji sakė, kad pacientas net nebuvo užėjęs į kabinetą ar pasiskundęs dėl ilgo laukimo. Taip pat neigė, kad buvo susidariusi eilė.

Aš ir pati dirbu netoliese esančiame kabinete. Visgi sunku patvirtinti ar paneigti paciento istoriją, bet apie tokias pacientų eiles mūsų poliklinikoje tikrai dar neteko girdėti", – tvirtino D.Filipovičienė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.