Dėl vairuotojo pažymėjimo jauna mama iškentė tikrą pragarą

Nors daugybė įmonių vis sparčiau kuria motinai ir vaikui palankią aplinką, Centro poliklinikos Darbo medicinos klinikai (DMK) dar yra kur tobulėti. Į redakciją kreipėsi pasipiktinusi skaitytoja, kurią šiurkštus gydytojų elgesys bei nemalonus požiūris ne tik apstulbino, bet ir įskaudino.

Nors daugybė įmonių vis sparčiau kuria motinai ir vaikui palankią aplinką, Centro poliklinikos Darbo medicinos klinikai (DMK) dar yra kur tobulėti. Į redakciją kreipėsi pasipiktinusi skaitytoja, kurią šiurkštus gydytojų elgesys ir nemalonus požiūris ne tik šokiravo, bet ir įskaudino.<br>M.Patašiaus nuotr.
Nors daugybė įmonių vis sparčiau kuria motinai ir vaikui palankią aplinką, Centro poliklinikos Darbo medicinos klinikai (DMK) dar yra kur tobulėti. Į redakciją kreipėsi pasipiktinusi skaitytoja, kurią šiurkštus gydytojų elgesys ir nemalonus požiūris ne tik šokiravo, bet ir įskaudino.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Elzė Laužikaitė

Dec 7, 2016, 9:49 PM, atnaujinta Feb 9, 2018, 11:59 PM

Pirmą kartą laukė kelias valandas

Pasibaigus vairuotojo pažymėjimo galiojimui, skaitytoja norėjo jį atnaujinti. Nuvykusi į Vytenio g. 59 įsikūrusią DMK ji liko nemaloniai nustebinta. Nors paslaugos mokamos, klinikoje akivaizdžiai trūko tvarkos, o medikų požiūris į motinas su vaikais šokiravo ilgam laikui.

Vos pusantrų metukų sulaukusio vaiko moteris namie palikti negalėjo. Kadangi jos vyras dirba, o kūdikis vis dar žindomas, tokios galimybės paprasčiausiai nebuvo. Vis dėlto tai sukėlė gerokai daugiau nemalonumų, nei tikėtasi.

Taigi nemalonumų patyrusi jauna mama nusprendė nebetylėti ir atkreipti dėmesį į organizacijos trūkumus minėtoje klinikoje. Pasak moters, nepatogumų patyrė visi, kurie norėjo patekti pas medikus.

„Atvykome iš anksto, tačiau to nepakako, kad patektume pas norimus specialistus. Prie kabinetų laukė po penkiolika žmonių, kiekvienam  jų gydytojas skirdavo 10–15 minučių. Toks laukimas ir akivaizdus tvarkos nebuvimas kėlė įtampą, dėl kurios du vyrai vos nesusimušė aiškindamiesi, kieno eilė užeiti į kabinetą.

Buvo visiškai neaišku, kas po ko laukia, nebuvo kur atsisėsti. Žmonės užsiimdavo eilę, o sėsdavosi prie visai kito kabineto. Su sūneliu ant rankų palaukėme kelias valandas, tačiau vaikas ėmė darytis neramus. Natūralu, juk pusantrų metų teturintis žmogus neturi tiek kantrybės kiek suaugusieji. Taigi išlaukus kelias valandas teko vykti namo, nes reikėjo ne tik pamaitinti, bet ir pakeisti sauskelnes, paguldyti pietų miego“, – pasakojo moteris.

Sulaukė gydytojos nemalonės

Deja, skaitytoja pasiguodė, kad nuvykus kitą dieną situacija nepagerėjo – sulaukė ne tik kitų pacientų, bet ir gydytojų nepasitenkinimo.

„Kitą dieną nuvykę į klinikas pastebėjome tą pačią situaciją. Neapsikentę pasiteiravome registratūroje, ar kartais motinos su kūdikiais ant rankų neturi pirmumo teisės. Mums atsakyta, kad reikia pabandyti tartis su kitais eilėje laukiančiais pacientais.

Pabandėme kreiptis draugiškai – paaiškinome, kad mūsų vaikas dar visai mažas ir jam laukti daug sunkiau. Kai kurie buvo geranoriški ir mus be vargo užleido. Kiti, deja, nusisuko ir apsimetė mūsų prašymo negirdėję.

Be viso to, sulaukėme stipraus medikų pasipiktinimo. Viena gydytoja mus užsipuolė, pakėlusi balsą klausė, kodėl vaiko nepalikau namie su vyru, kodėl neatvažiavau viena ir kaip iš viso drįstu prašyti pirmumo.

Jokio skirtumo, kad mano sūnus vis dar žindomas, vyras dirba, tad likti su vaiku negali. Prie šio pasipiktinimo prisidėjo ir viena medicinos seserų. Galiausiai buvau išvaryta ir anketą turėjau užpildyti koridoriuje“, – įspūdžius pasakojo jauna mama.

Taigi yra kur tobulėti. Pasak skaitytojos, pavyzdžių, kaip pakeisti sistemą, pilna visur. Pakanka pažvelgti į Migracijos departamentą, kuriame motinai su vaiku suteikiama galimybė būti aptarnaujamai be eilės.

„Kai lankėmės Migracijos departamente, mus pasitiko malonus vaikinas. Jis, pamatęs, kad esame su mažu vaiku, pats paskyrė bilietėlį be eilės. Taip pat ten daugybė kėdžių, ant kurių galima prisėsti ir palaukti savo eilės. Tad vis kirba klausimas: jeigu kitur tvarka  įmanoma, kodėl jos taip trūksta čia?“ – samprotavo ji.

Siūlo kreiptis ketvirtadieniais papildomu laiku

Portalui lrytas.lt Centro poliklinikos administracijos pasiteiravus apie susidariusią situaciją, pirminės asmens sveikatos priežiūros administratorė Džiuginta Morkūnaitė apgailestavo ir pasiūlė išeitį vairuotojams ir norintiems įsigyti ginklą.

„Atsiprašome ir apgailestaujame, kad šiai jaunai moteriai apsilankymas Centro poliklinikos Darbo medicinos klinikoje sukėlė nepasitenkinimą ir nusivylimą.

Gerinti paciento aptarnavimo kokybę yra mūsų įstaigos prioritetas. To nuolat siekiame ir skatiname darbuotojus elgtis su pacientais etiškai, mandagiai ir pagarbiai, kartu derinant individualius paciento poreikius bei asmens sveikatos priežiūros veiklą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus.

Malonu, kad tai vertindami darbdaviai ir pavieniai asmenys privalomiesiems sveikatos tikrinimams atlikti renkasi mūsų įstaigą. Darbo medicinos klinikoje teikiamos paslaugos suaugusiems asmenims, kurie skuba darbo metu pasitikrinti sveikatą dėl galimos profesinės rizikos darbo aplinkoje (kenksmingų veiksnių poveikio ir (ar) pavojingo darbo), taip pat atvyksta asmenys privalomai pasitikrinti sveikatos norėdami įsigyti civilinį ginklą bei atlikti vairuotojo sveikatos tikrinimą.

Vairuotojams ir ginklo leidimą norintiems gauti asmenims siūlomas papildomas laikas ketvirtadieniais nuo 15 iki 17 val., kai niekada nebūna eilių.

Centro poliklinikoje suteikiamas pirmumas tėvams (tiek motinai, tiek tėvui), atėjusiems su kūdikiu ar vaiku tuo atveju, kai į sveikatos priežiūros įstaigą kreipiamasi dėl paties vaiko sveikatos būklės. Reguliuojant srautus vertinama sergančio vaiko sveikatos būklė tuo momentu. Norime priminti, kad nei mamoms, nei tėčiams tvarkantis savo sveikatos priežiūros reikalus nerekomenduojama lankytis gydymo įstaigose su bet kokio amžiaus vaikais.

Deja, kartais tėvai net nepagalvoja apie galimybę vaikutį palikti namie. Toks atvykimas su vaiku dėl pažymos suaugusiesiems gali baigtis vaiko liga, nes poliklinikoje dažniausiai lankosi sergantys asmenys, tarp jų ir sergantys virusinės kilmės infekcinėmis ligomis, kurios plinta oro lašeliniu būdu.

Turint tikslą optimaliai valdyti pacientų srautus ir padaryti paslaugas dar labiau prieinamas, taip pat atsižvelgiant į Lietuvos nacionalinę sveikatos priežiūros strategiją bei finansines galimybes, mūsų įstaigos ilgalaikiuose planuose  numatytas Darbo medicinos klinikos procesų kompiuterizavimas, darbo sąlygų bei aplinkos pagerinimas, tad stengsimės atsižvelgti ir į pacientų teikiamus pasiūlymus“, – atsakyme teigė D.Morkūnaitė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.