Atidariusi pakuotę iš vaistinės vilnietė rado tai, ko nesitikėjo

Į mūsų redakcija kreipėsi skaitytoja, kuri vienoje iš Vilniaus vaistinių sausio 19 dieną pirko populiarų maisto papildą – žuvų taukų kapsules. Preparatui taip pat buvo taikyta nuolaida. Grįžusi namo moteris atidarė pakuotę tačiau žuvų taukų kapsulių išgerti negalėjo, kadangi šios dvokė pašvinkusia žuvimi. Vis dėlto, nurodytas produkto galiojimo laikas tęsėsi iki 2018 metų gruodžio mėnesio.

Pirkinys vaistinėje pribloškė: atidarius pakuotę – kvapas rietė nosį.<br>123rf nuotr.
Pirkinys vaistinėje pribloškė: atidarius pakuotę – kvapas rietė nosį.<br>123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2017-01-26 05:34, atnaujinta 2017-04-11 11:12

Pasipiktinusi moteris kreipėsi į portalo lrytas.lt redakciją. „Visuomet perku tą patį papildą, bet į tokią situaciją patenkų pirmą kartą“,- teigė ji.

Iš tiesų, kai kurios vaistinės patvirtina, kad žuvų taukai pastaruoju metu – itin populiarūs, tad ką daryti, jei abejojate įsigytų papildų kokybe?

Pirmiausia – kreiptis į vaistinę

Susisiekus su vaistinių tinklo atstovais, buvo paaiškėjo, kad toks skundas – pirmas. Vaistinės atstovų teigimu, taip galėjo įvykti dėl pažeistos produkto pakuotės. Deja, iki atidarant pakuotė buvo sandari ir vizualiai jokių pažeidimo ženklų matyti nebuvo.

„Apmaudu, kad klientė nesikreipė tiesiai į vaistinę. Iš pateiktos informacijos akivaizdu, kad tokių maisto papildų vartoti nereikia. Mes prašome klientų pastebėjus bet kokius kokybės neatitikimus, būtinai informuoti vaistinės, kurioje pirkote preparatą, personalą.

Sulaukę tokios informacijos kreipiamės tiesiai į gamintoją ir aiškinamės kas nutiko, išsprendžiame susidariusią situaciją. Labai prašome ir šiuo atveju klientei kreiptis į vaistinę arba paskambinti nemokamu kokybės telefonu. Laimei, mūsų vaistinei toks atvejis – pirmas“, – kalbėjo vaistinių tinklui atstovaujantis asmuo.

Kaltos netinkamos laikymo sąlygos

Paskambinus ant papildo pakuotės nurodytu kokybės telefonu, buvo patvirtinta, kad apie minėtą atvejį gamintojai buvo informuoti. Visgi, vienintelis būdas, kaip nepažeistoje pakuotėje galėjo sušvinkti žuvies taukų kapsulės – jo laikymas netinkamomis sąlygomis.

„Šio produkto kiekvieną mėnesį parduodame ne vieną tūkstantį pakuočių ir lig šiol nebuvome gavę tokios kilmės skundų. Be to, mūsų įmonė yra nuolat tikrinama VMVT ir atitinka visus reikalavimus. Tai, kad nepažeistoje pakuotėje laikytas ir dar beveik dvejus metus galiojantis produktas sugedo greičiausiai reiškia, kad jis buvo laikomas netinkamomis sąlygomis, tai yra, per aukštoje temperatūroje.

Tokį oksidacinį procesą galėjo paskatinti pakuotės laikymas šalia radiatoriaus, ant šildomų grindų ar per aukštoje kambario temperatūroje. Panašu, kad tai vienintelė produkto gedimą sukėlusi priežastis. Tai, jog toks skundas yra vienintelis taip pat parodo, jog tai – ne sugedusi serija, nes paprasčiausiai į mus būtų kreipęsi daug daugiau žmonių.

Kol kas skaitytojai belieka kreiptis į vaistinę, kurioje prekę įsigijo ir paprašyti grąžinti pinigus arba pakeisti kita, geros kokybės preke“, – patarė įmonės produktų vadovė.

Dažniau skundžiasi dėl poveikio

Susisiekus su Valstybine maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) paaiškėjo, kad skundų dėl blogos kokybės preparatų specialistai sulaukia iš tiesų nedaug. Pasak vyriausiosios specialistės – valstybinės maisto produktų inspektorės Renatos Steponavičiūtės, žmonės dažniau kreipiasi norėdami pareikšti nepasitenkinimą dėl neveiksmingų, reklamos neatitinkančių produktų poveikio.

„Vartotojų skundų susijusių su maisto papildų kokybe VMVT gauna gana retai, dažniau yra skundžiamasi nusivylus maisto papildo poveikiu, tiksliau negavus laukto efekto. Dažniausiai tokius nepamatuotus lūkesčius paskatina klaidinanti maisto papildo reklama.

Kalbant apie susiklosčiusią situaciją, maisto papildai, kurių sudėtyje yra žuvų taukų, turi specifinį žuvies kvapą. Todėl vien iš pranešime pateiktos informacijos sudėtinga įvertinti ar nurodytas kvapas yra pašalinis ar natūralus, o juo labiau patvirtinti, kad produktas nesaugus ar nekokybiškas – tai gali pasakyti tik ekspertai atlikę laboratorinius tyrimus.

Tačiau jeigu kyla abejonių dėl maisto papildo saugos ar kokybės rekomenduojame tokio maisto papildo, kaip ir kitų įtarimą keliančių maisto produktų, nevartoti. Visų pirma reiktų kreiptis į produkto pardavėją ir susigrąžinti sumokėtus pinigus arba pakeisti kokybišku produktu.

Be to, vartotojai visuomet turėtų apie tokius produktus pranešti VMVT teritoriniams padaliniams arba paskambinti nemokamu, visą parą veikiančiu telefono numeriu 8 800 40403. Būtų pradėtas skundo tyrimas, atrinkti mėginiai ir nustatyta ar vartotojas skundėsi pagrįstai, įmonėms taikomos poveikio priemonės.

Įsigyjant maisto papildus reikėtų atkreipti dėmesį į jų tinkamumo vartoti terminą, jis neturi būti pasibaigęs bei taip pat į tai ar produkto pakuotė nepažeista. Be to, Lietuvoje tiekti į Maisto papildų sąrašą neįtrauktus maisto papildus yra draudžiama. Visgi, vaistinėje apsilankiusios moters pirktas maisto papildas šiame sąraše yra“, – kalbėjo R. Steponavičiūtė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.