NVI Konsultacinės poliklinikos vedėjo pavaduotojos Kontaktų centrui Ingos Jankūnienės teigimu, gyventojų patogumui atnaujinta ne tik laukiamojo erdvė. Tobulinamas skambučių grupės darbas, kad gyventojams būtų patogiau kuo operatyviau užsiregistruoti pas specialistą.
„(...) Atsinaujinome ne tik iš išorės – be atnaujintų patalpų ar telekomunikacijų įrangos, geriname ir savo teikiamas paslaugas. Mūsų skambučių grupė dirba iki 18 val. Su atnaujinta įranga turime galimybę matyti gyventojų skambučius ir stebėti jų srautus.
Pagal galimybes per 24 val. mes perskambiname visiems, kurie skambina į Nacionalinį vėžio institutą: dėl didelio skambučių srauto ne visada pavyksta perskambinti 100 procentų, bet 98 procentų ribą jau peržengėme ir stengiamės perskambinti visiems“, – pranešime spaudai sakė I. Jankūnienė.
Tam, kad būtų patogiau, gyventojams rekomenduojama registruotis elektroniniu paštu ar naudojantis „Google“ forma.
„Taip pat norėčiau atkreipti dėmesį, kad registracijai į vizitus naudojame ir kitas technologijas – mums galima ne tik paskambinti, bet ir parašyti elektroniniu paštu, ar interneto svetainėje užpildyti „Google“ užklausą – šiemet šia paslauga pasinaudojo daugiau nei 1200 pacientų.
Bendraujame elektroniniu paštu tiek, kiek mums leidžia duomenų apsauga, registruojame gyventojus pas specialistus, informuojame pacientus aktualiais klausimais, todėl drąsiai skambinkite ar rašykite“, – pasakojo I. Jankūnienė.