Nuo 2012 m. įgyvendinamas principas užtikrina galimybę operatyviai atsakyti į gyventojų klausimus tiek raštu bei telefonu, tiek šiems kreipiantis asmeniškai į ligonių kasų gyventojų aptarnavimo skyrius.
Pasak Valstybinės ligonių kasos Draudžiamųjų privalomuoju sveikatos draudimu registro skyriaus vyriausiosios specialistės Jolantos Povilauskienės, dažniausiai žmonės nori gyvai išgirsti specialisto atsakymą, todėl į ligonių kasų gyventojų aptarnavimo skyrius ateina patys arba skambina telefonu.
„Klausimų elektroniniu paštu sulaukiame mažiau. Tačiau jau netrukus ketiname įdiegti interaktyvias konsultacijas mūsų interneto svetainėje. Tikimės, kad toks konsultacijų būdas bus ypač populiarus ir patrauklus gyventojams, nes padės jiems sutaupyti laiko ir gauti informaciją neišeinant iš namų“, – teigė J.Povilauskienė.
Daugiausia gyventojų į ligonių kasas kreipiasi privalomojo sveikatos draudimo klausimais, dėl Europos sveikatos draudimo kortelės išdavimo tvarkos ir dantų protezavimo išlaidų kompensavimo klausimais.
Užduoti rūpimus klausimus gyventojai gali paskambinę bendruoju ligonių kasų informacijos telefono numeriu 8 700 88888 arba parašę elektroninį laišką el. pašto adresu info@vlk.lt.