Pandemija pakeitė pirkėjų įpročius, tačiau poreikio žaislams ir vaikiškoms prekėms nesumažino

Šiemet prie koronaviruso pandemijos realybės teko taikytis daugeliui verslų, o tai pat ir vartotojų, kurie keitė savo apsipirkimo įpročius.

Šiemet „Kotryna Group“ atlikta pirkėjų apklausa parodė, kad maždaug trečdalis gyventojų vaikų prekes apžiūri ir išsirenka internetinėje parduotuvėje, o tuomet atvyksta įsigyti fizinėje.<br>„Kotryna Group“ nuotr.
Šiemet „Kotryna Group“ atlikta pirkėjų apklausa parodė, kad maždaug trečdalis gyventojų vaikų prekes apžiūri ir išsirenka internetinėje parduotuvėje, o tuomet atvyksta įsigyti fizinėje.<br>„Kotryna Group“ nuotr.
Šiemet „Kotryna Group“ atlikta pirkėjų apklausa parodė, kad maždaug trečdalis gyventojų vaikų prekes apžiūri ir išsirenka internetinėje parduotuvėje, o tuomet atvyksta įsigyti fizinėje.<br>„Kotryna Group“ nuotr.
Šiemet „Kotryna Group“ atlikta pirkėjų apklausa parodė, kad maždaug trečdalis gyventojų vaikų prekes apžiūri ir išsirenka internetinėje parduotuvėje, o tuomet atvyksta įsigyti fizinėje.<br>„Kotryna Group“ nuotr.
Šiemet „Kotryna Group“ atlikta pirkėjų apklausa parodė, kad maždaug trečdalis gyventojų vaikų prekes apžiūri ir išsirenka internetinėje parduotuvėje, o tuomet atvyksta įsigyti fizinėje.<br>„Kotryna Group“ nuotr.
Šiemet „Kotryna Group“ atlikta pirkėjų apklausa parodė, kad maždaug trečdalis gyventojų vaikų prekes apžiūri ir išsirenka internetinėje parduotuvėje, o tuomet atvyksta įsigyti fizinėje.<br>„Kotryna Group“ nuotr.
Šiemet „Kotryna Group“ atlikta pirkėjų apklausa parodė, kad maždaug trečdalis gyventojų vaikų prekes apžiūri ir išsirenka internetinėje parduotuvėje, o tuomet atvyksta įsigyti fizinėje.<br>„Kotryna Group“ nuotr.
Šiemet „Kotryna Group“ atlikta pirkėjų apklausa parodė, kad maždaug trečdalis gyventojų vaikų prekes apžiūri ir išsirenka internetinėje parduotuvėje, o tuomet atvyksta įsigyti fizinėje.<br>„Kotryna Group“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Dec 3, 2020, 9:38 AM

Atslinkus pandemijai, gyventojai įprato apsipirkti neišeidami iš namų, tad daugumą fizinių parduotuvių ėmė keisti elektroninės.

Jose gerokai dažniau nei įprasta šiemet lankosi ir žaislų ar vaikiškų rūbų ieškantys tėvai.

Vaikų prekių prekybos tinklus „BabyCity / ToyCity“, „Kidzone“, „Žaislų planeta“ ir kitus Baltijos šalyse valdančios įmonių grupės „Kotryna Group“ generalinis direktorius Laimonas Bazilius sako, kad pandemijos metais internetinė prekyba vaikiškais drabužiais, žaislais ir kitais reikmenimis išaugo daugiau nei dukart, o žaislų pardavimai – triskart.

Tėveliams išsigelbėjimu tapo el. prekyba

Anot L.Baziliaus, jei ankstesniais metais vaikiškus rūbelius ir žaislus gyventojai dažniau įsigydavo fizinėse parduotuvėse, tai šių metų pavasarį pagrindiniu apsipirkimo įrankiu tapo internetas.

„Užklupus pandemijai ir pirmojo karantino metu apribojus prekybos veiklą fizinėse parduotuvėse, neretai reikiamų prekių savo mažyliams teko ieškoti elektroninėse prekybos vietose.

Tačiau tai, ką iš pradžių padiktavo pandemijos sąlygos, daliai pirkėjų tapo įpročiu, kurį jie ir toliau renkasi net ir fizinėms parduotuvėms atvėrus duris.

Džiaugiamės, kad reaguodami į pirkėjų poreikius, laiku atidarėme internetinę parduotuvę www.zaisluplaneta.lt.

Pandemijos laikotarpiu tai išties pasiteisino“, – pažymi L.Bazilius.

Tiesa, anot L.Baziliaus, pirmajam karantinui pasibaigus dauguma pirkėjų sugrįžo prie apsipirkimų fizinėse parduotuvėse, o šiuo metu ir vėl dažniau renkasi elektronines parduotuves, ypač pirkdami ne pirmosios būtinybės prekes, pavyzdžiui, žaislus, vežimėlius, automobilines kėdutes, vaikų drabužius bei aksesuarus.

„Pavasarinio karantino metu augo lauko žaislų pardavimai, pirkėjų pasirinkimuose dominavo „Globber“, „Yvolution“ bei „Quurio“ prekės ženklų dviračiai ir paspirtukai.

O antrasis karantinas išsiskiria kūrybinių žaislų ir žaidimų užsakymų gausa – parduodame daugiau „Playdoh“ lipdymo masės rinkinių, šiuo metu taip pat populiarūs „Aquadoodle“ piešimo ant vandens rinkiniai, taip pat dėlionės, tarp kurių – ir mediniai „Hape“ dėlionių rinkiniai mažiausiems, ir „Ravensburger 3D“ dėlionės vyresniems, leidžiančios sudėlioti mažąją „Lamborghini“ ar „Porshe“ versiją, taip pat – visiems gerai žinomą autobusą iš „Hario Poterio“ knygų ir filmų serijos“, – karantino tendencijomis dalijasi „Kotryna Group“ Žaislų padalinio komercijos vadovė Nomeda Daukantienė.

Pirkėjų įpročiai skiriasi

Šiemet „Kotryna Group“ atlikta pirkėjų apklausa parodė, kad maždaug trečdalis gyventojų vaikų prekes apžiūri ir išsirenka internetinėje parduotuvėje, o tuomet atvyksta įsigyti fizinėje.

„Pastebime, kad rinkdamiesi prekę internetu, pirkėjai skiria daugiau dėmesio palyginimui, ieško informacijos, aiškinasi jos savybes.

Šiuo metu Baltijos šalyse siūlome daugiau nei 100 tūkst. prekių asortimentą, kurio didžiąją dalį galima rasti ir internete. Tad kai kuriais atvejais rinktis internetu yra išties daug patogiau“, – pažymi L.Bazilius.

Pilnai internetu pasikliauja – vaikiškas prekes elektroninėje parduotuvėje išsirenka ir joje jas nusiperka – apie ketvirtadalis pirkėjų.

Visgi, nepaisant itin spartaus elektroninės prekybos populiarėjimo, didžiausia dalis gyventojų pirkdami vaikiškas prekes prioritetą vis dar teikia fizinėms parduotuvėms.

„Žinoma, visi pirkėjai savo pirkimo įpročių per keletą mėnesių nepakeis, o kai kurie to daryti visai ir nenori. Pavyzdžiui, perkant vaikiškus drabužius, daugeliui pirkėjų yra svarbu, kad juos būtų galima iš karto pasimatuoti, apžiūrėti, įvertinti jų kokybę ne kompiuterio ekrane, o realybėje. Be abejo, tokiu atveju nereikia laukti ir prekių pristatymo“, – pažymi L.Bazilius.

Anot generalinio direktoriaus, elektroninių „BabyCity / ToyCity“ ir „Žaislų planeta“ parduotuvių pirkėjai užsakytas prekes gali saugiai atsiimti parduotuvėse, taip pat gauti į namus arba atsiimti paštomatuose.

Būtent greitas prekių pristatymas pirmojo karantino metu staiga išaugus elektroninės prekybos apimtims ir tapo didžiausiu iššūkiu. Dėl to daug pastangų ir papildomų resursų dėta sklandaus užsakymų įvykdymo ir greito prekių pristatymo užtikrinimui.

„Internete užsakytas prekes į namus ar paštomatus mūsų pirkėjai gali gauti per 1-3 darbo dienas, o užsisakius iki 12 valandos – parduotuvėse atsiimti dar tą pačią darbo dieną“, – sako L.Bazilius.

Be to, anot L. Baziliaus, tam, kad apsipirkti ir atsiimti prekes parduotuvėse būtų galima saugiai, papildomai investuota ir į Covid-19 plitimo prevencijos priemones.

Parduotuvių darbuotojai aprūpinti visomis būtinomis apsaugos priemonėmis, prekybos vietose ribojami pirkėjų srautai ir laikomasi visų Vyriausybės nurodymų bei rekomendacijų.

Taip pat Vilniuje, „Ogmios mieste“ esančioje „Baby City/Toy City“ parduotuvėje, įdiegtas „Click & Collect“ sprendimas, leidžiantis išduoti prekes be konsultanto įsitraukimo.

Dėl šio sprendimo klientai gali atsiimti internetu užsisakytas siuntas visiškai išvengiant tiesioginio kontakto su parduotuvės personalu.

Apie UAB „Kotryna Group“

UAB „Kotryna Group“ veikia trijose Baltijos šalyse bei Suomijoje ir valdo „Baby City/Toy City“, „Žaislų planeta“, „Juku“, „Kidzone“ mažmeninės prekybos tinklus. Iš viso jos tinklą sudaro virš 60 parduotuvių ir 6 el. prekybos kanalai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.