Tokius duomenis rodo asociacijos „CropLife Lietuva“ užsakymu atliktas tyrimas.
„CropLife Lietuva“ direktorės Zitos Varanavičienės teigimu, prie pozityvių ūkininkų įvaizdžio pokyčių prisideda ir tai, kad viešojoje erdvėje vis dažniau matome istorijas apie pažangius ūkius ir jų šeimininkus, kurie juos vysto kaip skaidrų, tvarų ir modernų verslą.
Ūkininkauti imasi ir jaunimas, kuris užaugo su technologijomis ir todėl entuziastingai diegia inovacijas.
„CropLife Lietuva“ užsakymu atlikta apklausa taip pat parodė, kad šalia pozityvių pokyčių ūkininkų įvaizdyje yra ir gajų stereotipų. Pavyzdžiui, kad ūkininkai nuolat skundžiasi ir prašo išmokų bei kad per daug tręšia ir purškia pesticidais augalus.
Beje, Lietuva šiuo atžvilgiu nėra išskirtinė – tokia praktika yra visose ES šalyse, deda papildomas pastangas ir skiria finansavimą, kad užtikrintų ūkių veiklos tęstinumą, produkcijos kainų stabilumą ir apsaugotų mažus bei vidutinius ūkius nuo užsidarymo ar susitraukimo, kuomet klimatas yra nepalankus.
„CropLife Lietuva“ užsakymu reprezentatyvią Lietuvos gyventojų apklausą atliko tyrimų bendrovė „Spinter tyrimai“ š. m. balandžio mėnesį. Tyrimo metu visoje Lietuvoje apklausta 1014 šalies gyventojų nuo 18 iki 75 metų amžiaus.