Pradėjus Parodos gatvės rekonstrukciją, visuomeninio transporto eismą ja planuota paleisti iki šių mokslo metų pradžios. Deja, to padaryti laiku nepavyko, kaip ir daugeliu atvejų, kelininkų planus pakeitė netikėtos kliūtys - po senąja asfalto danga buvo aptiktas istorinis grindinys. Akmenis teko inventorizuoti ir išvežti į S. Dariaus ir S. Girėno aerodromą, kur saugoma ir dalis senųjų A. Juozapavičiaus prospekto grindinio akmenų.
Asfaltuojant gatvę buvo sukloti 2 sluoksniai asfalto, tačiau iš viso jų bus trys. Paskutinįjį asfaltbetonio sluoksnį kelininkai užlies rekonstrukcijos pabaigoje, kai bus įrengti visi šaligatviai.
Visus Parodos gatvės rekonstrukcijos darbus planuojama baigti iki kitų metų birželio mėnesio. Planuojama įrengti naujus apšvietimo ir troleibusų tinklo stulpus, šaligatvių bortus, o senąsias plyteles pakeisti naujomis. Įrengus kontaktinę troleibusų liniją į Parodos kalną kils troleibusai, linija sujungs dvi miesto transporto arterijas – Savanorių ir Vytauto prospektus.
Baigus rekonstrukcijos darbus pakis ir senoji sankryža, kuri jungia tik K. Donelaičio gatvę su Vytauto prospektu. Ji bus praplėsta iki vienos didelės sankryžos, sujungsiančios K. Donelaičio gatvę, Vytauto prospektą, Laisvės alėją ir Parodos gatvę.
„Tai, kad viešasis maršrutinis transportas jau gali važiuoti šia gatve, yra labai svarbu, nes sumažės spūstys kitose didžiosiose miesto gatvėse. Kelias artimiausias savaites stebėsime situaciją Parodos gatvėje ir tuomet spręsime dėl lengvųjų automobilių eismo atnaujinimo“, - Kauno savivaldybės išplatintame pranešime cituojamas miesto meras Andrius Kupčinskas.