Pigių skrydžių bendrovės veržiasi į Rusijos platybes

Mažų sąnaudų oro bendrovės grumiasi dėl Rusijos rinkos. Tiesa, šalies valdžia tokiems atėjūnams nėra draugiška, tad dėl aviacijos leidimų tenka pakovoti ne vienus metus.

Kol Europos mažų sąnaudų oro bendrovės kovoja dėl teisės skraidyti Rusijoje, rusai noriai į Europos valstybes keliauja per Lietuvos oro uostus.
Kol Europos mažų sąnaudų oro bendrovės kovoja dėl teisės skraidyti Rusijoje, rusai noriai į Europos valstybes keliauja per Lietuvos oro uostus.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2012-11-13 10:56, atnaujinta 2018-03-15 12:14

Didžiosios Britanijos pigių skrydžių bendrovė „EasyJet” spalio mėnesio pabaigoje paskelbė oro keliu sujungsianti Londono Gatviko ir Maskvos Domodedovo oro uostus.

„EasyJet” ne viena siekė skraidyti į Rusiją. Tuo pat metu dėl tokios teisės grūmėsi ir „Virgin Airlines”.

Šios oro bendrovės, pralaimėjusios dvikovą su „EasyJet”, atstovai tikino nusivylę Rusijos civilinės aviacijos administracija, priėmusia „tokį trumparegišką sprendimą”, rašo „Lietuvos rytas“, remdamasis „Moscow News”.

Tikisi pigesnių bilietų

Skrydžius į Maskvą „EasyJet” ketina pradėti kitų metų pavasarį. Oro bendrovė rengs 14 skrydžių per savaitę, bilietai į abi puses turėtų atsieiti nuo 600 litų – daugmaž perpus pigiau, negu šiuo metu kainuoja tiesiogiai keliauti iš Maskvos į Didžiosios Britanijos sostinę.

Naujokės atėjimas rusams suteikė vilties, kad ilgainiui konkurencija padarys savo darbą ir skrydžio bilietai atsieis mažiau.

„EasyJet” viliasi pirmaisiais metais perskraidinti per 230 tūkstančių keleivių. Britai Rusijoje ketina bendradarbiauti su „Aeroflot” ir „Transaero”.

Užsieniečiams – užkardos

Ši naujovė – mažų sąnaudų bendrovių pergalė Rusijos rinkoje. Ši didžiulė valstybė neigiamai žiūri į užsienio aviacijos įmones, besiveržiančias į jos plotus, ypač į vidaus rinką. Praėjusiais metais žlugus dviem Rusijos mažų sąnaudų bendrovėms „Avianova” ir „Sky Express”, šios aviacijos rinkos dalies taip niekas ir neužėmė.

Užsieniečius nuo tokio bandymo turėjo atgrasyti ir Rusijos vicepremjero Dmitrijaus Rogozino viešai išdėstyta pozicija: „Mūsų pagrindinis tikslas – stumti užsienio aviaciją iš Rusijos vidaus rinkos.”

Priekaištus dėl aukštų bilietų kainų Rusijos aviacijos milžinės „Aeroflot” vadovas Vitalijus Saveljevas atrėmė šitaip: „Lėktuvai, kuriuos mes perkame, nėra pigūs, todėl „Aeroflot” negali būti pigių skrydžių bendrovė.”

Tačiau jis neatmetė, kad po metų galbūt galėtų rusams pasiūlyti ir pigių skrydžių.

Nurodoma, jog pigūs skrydžiai galėtų būti vykdomi iš Miačkovo ar Ramenskojės oro uostų, įsikūrusių keliasdešimt kilometrų nuo Maskvos.

Vilioja gražuolėmis

Į Rusijos aviacijos rinką kontroliuojančių institucijų duris ne pirmus metus beldžiasi ir airių įmonė „Ryanair”. Ši oro bendrovė prašo leidimo skraidyti tarp Rusijos ir Airijos. Skelbiama, jog „Ryanair” jau derasi ir su konkrečiais oro uostais.

O Rusijos spauda svarsto, kad airiai siekia pelnyti rusų prielankumą pikantiškais kalendoriais su bikinius vilkinčiomis palydovėmis – kaip tik dabar Rusijos oro uostuose jie parduodami su reikšminga nuolaida.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.