„airBaltic“ prognozė: šiais metais skraidysime mažiau

Dėl įsiskolinimų ir besitęsiančių taupymo priemonių Europos ekonomika ir toliau turės kovoti su kylančiais iššūkiais, paveiksiančiais ir skrydžių rinką.

Oro linijų bendrovė „airBaltic“ skraido į daugiau kaip 60 Europos, Skandinavijos, Rusijos, NVS šalių ir Viduriniųjų Rytų miestų.<br>V. Ščiavinskas
Oro linijų bendrovė „airBaltic“ skraido į daugiau kaip 60 Europos, Skandinavijos, Rusijos, NVS šalių ir Viduriniųjų Rytų miestų.<br>V. Ščiavinskas
Daugiau nuotraukų (1)

ELTA ir lrytas.lt inf.

Jan 7, 2013, 2:54 PM, atnaujinta Mar 13, 2018, 11:36 PM

Oro linijų bendrovėms tokia situacija prognozuoja mažėsiantį keleivių skaičių ir nuolat peržiūrimus įmonių biudžetus, mano Baltijos šalių aviacijos kompanija „airBaltic“.

Kylančius iššūkius oro linijų bendrovės bandys įveikti vykdydamos restruktūrizaciją ir taip didindamos savo efektyvumą, kad galėtų pasiūlyti mažas bilietų kainas bei individualiai pritaikytas paslaugas.

„Pigių skrydžių bendrovės bandys pritraukti daugiau verslo reikalais skrendančių keleivių siūlydamos priskiriamas vietas ir daugiau lankstumo keliaujant. Tradicinės, hibridinės ir nišinės oro linijų bendrovės ir toliau siūlys kuo platesnį paslaugų spektrą, įtraukdamos individualius poreikius atitinkančias kelionių paslaugas už prieinamą kainą.

Siekdamos apsidrausti nuo sumažėjusios verslo kelionių paklausos, aviacijos kompanijos daug dėmesio skirs skrydžiams poilsinių kelionių maršrutais vasarą“, - teigiama „airBaltic“ pranešime.

Bendrovės teigimu, bus ir toliau modernizuojami lėktuvų parkai bei didės pajamos iš papildomų šaltinių. Oro linijų bendrovės, dirbančios ir kaip prekybos centrai ir parduodančios įvairiausias prekes ir paslaugas, pakeitė šios verslo šakos pagrindus.

„Papildomos pajamos yra itin svarbios finansiniam aviacijos įmonių gyvybingumui, nes padengia nuostolius kitose srityse. Be to, jos užtikrina geresnį ir teisingesnį paslaugų teikimą - su nedaug bagažo keliaujantys keleiviai nebesubsidijuoja skrendančių su sunkiu bagažu“, - teigia „airBaltic“.

2013 m. aviacijos bendrovės pradės siūlyti naują papildomų produktų asortimentą - nuo atskiros registracijos oro uoste iki modernių prietaisų pramogauti skrydžių metu, turinio asmeniniams įrenginiams ir įvairių rinkodaros eksperimentų, kuriais bus norima ištirti galimų naujoviškų produktų pardavimų potencialą.

„airBaltic“ teigimu, ateitį nulems „žalieji“ skrydžiai. Kovos su klimato kaita politikos formavimas aviacijos įmonėms išlieka potencialia finansine grėsme, nors ir Europos Sąjungos šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijų leidimų prekybos sistemos priėmimas buvo atidėtas, kol bus pasiektas globalus sutarimas.

„Blogėjanti Europos valstybių finansinė padėtis gali paskatinti vyriausybes įvesti „žaliuosius“ mokesčius, kurie užkamšytų biudžetų spragas keleivių sąskaita. Tai, kartu su augančiomis kuro kainomis, skatins oro linijų bendroves taikyti „žaliųjų“ skrydžių praktiką. 2013 m. kils įvairių „žaliuosius“ skrydžius palaikančių iniciatyvų: nuo biokuro naudojimo iki novatoriškų sprendimų, padėsiančių taupyti kurą, mažinant skrydžių laiką ir netiesioginių maršrutų skaičių“, - rašoma „airBaltic“ pranešime.

Oro linijų bendrovė skraido į daugiau kaip 60 Europos, Skandinavijos, Rusijos, NVS šalių ir Viduriniųjų Rytų miestų. Lietuvoje „airBaltic“ skrydžius vykdo iš Vilniaus oro uosto.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.