Rekonstravus ir pratęsus krantines atsirado daugiau galimybių krauti birius, generalinius ir skystus krovinius, kuriuos gabena didžiausi - „Post-Panamax“ tipo laivai.
236 m ilgio ir 30 m pločio prieplauka pastatyta atnaujinus dvi kompanijos naudojamas krantines. Tam, kad čia galėtų švartuotis daugiau kaip 200 m ilgio laivai, prireikė iki 13 m pagilinti uosto akvatorijos dalį.
Iki tol ši vieta uoste buvo išnaudojama tik iš dalies – čia buvo pjaustomi nebenaudojami laivai, kaupiamas metalo laužas.
Prieplaukos operatorė Klaipėdos jūrų krovinių kompanija „Bega“ čia eksploatuos pernai pastatytą universalų žemės ūkio produktų eksporto ir importo terminalą, skirtą visų rūšių biriai žemės ūkio produkcijai: grūdams, įvairioms išspaudoms, rupiniams, granulėms, cukraus žaliavai.
Terminalas pritaikytas eksportui ir importui, vienu metu galima vykdyti krovą abiem kryptimis, o terminalo pajėgumai ir techninės galimybės leidžia įmonei vykdyti visavertes krovinių skirstymo centro funkcijas - priimti „Post panamax“ tipo laivus, gabenančius didelį kiekį birių krovinių bei juos paskirstyti mažesniems laivams, pristatantiems krovinius į Baltijos jūros uostus.
Prieplaukos statyba kainavo 52 mln. litų.