Gali būti, kad išmontavus bėgius klientai nebegalėjo naudotis kitų geležinkelių įmonių teikiamomis krovinių vežimo tarp Lietuvos ir Latvijos paslaugomis. Tyrimo procedūros pradžia nereiškia, kad tyrimo rezultatas jau yra aiškus; tiesiog Komisija šiam tyrimui teiks pirmenybę. 2008 m. rugsėjo mėn. „Lietuvos geležinkeliai“ sustabdė geležinkelių eismą tarp Lietuvos ir Latvijos, o po mėnesio išmontavo bėgius.
Iki šiol bėgiai neatstatyti. Tuo būdu buvo apribotos galimybės geležinkeliais vežti tarptautinius krovinius tarp Lietuvos ir Latvijos. Tokiais veiksmais galėjo būti apribota konkurencija Lietuvos ir Latvijos geležinkelių rinkose, nes, be kita ko, klientams galėjo būti trukdoma savo geležinkelių krovinius nukreipti į Latviją naudojantis kitų geležinkelių įmonių paslaugomis. Gavusi skundą, 2011 m. Komisija surengė patikrinimus „Lietuvos geležinkelių“ patalpose. Dabar Komisijos tyrimas bus sutelktas į geležinkelio bėgių pašalinimą ir tolesnius bendrovės veiksmus.
„Lietuvos geležinkeliai“ oficialų komentarą dėl tyrimo žada pateikti artimiausiu metu.
Premjeras Algirdas Butkevičius tvirtina, jog tam buvo viena priežastis - ruožo avaringumas.
„Šita vėžė buvo išardyta dėl vienos pagrindinės priežasties - tuo metu buvo nustatyta, jog šis kelio ruožas yra avaringas. Ir geležinkelio inspekcija buvo paruošusi tokias išvadas“, - trečiadienį po Vyriausybės pasitarimo sakė Ministras Pirmininkas.