Kenčia ne tik Kipro bankai, bet ir avialinijos

Jei nebus skirta valstybės paramos, gali bankrutuoti Kipro nacionalinės avialinijos „Cyprus Airways”.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Apr 8, 2013, 12:05 PM, atnaujinta Mar 8, 2018, 4:07 PM

Viduržemio jūros salos valdžia šiuo metu stengiasi išgelbėti ne tik gerokai apdraskytą finansų sektorių. Jai galvos skausmu tapo ir „Cyprus Airways” ateitis.

Šias oro linijas valdo valstybė, turinti 70 procentų bendrovės akcijų. Todėl ne veltui praėjusią savaitę vyriausybė pradėjo svarstyti, ką su jomis daryti.

Siūlomos trys išeitys. Pirmoji – tiesiog numarinti įmonę. Antroji – įvykdyti visus įsipareigojimus, numatytus vasaros sezonui, o po to ieškoti išeičių. Trečioji – tęsti veiklą.

Suprantama, kad šalies valdžia ir pati įmonė linkusi pasirinkti pastarąjį variantą. Tik bėda, kad jis nepigus.

Kipras šį pavasarį sulauks milžiniškos paskolos iš Tarptautinio valiutos fondo, Europos Komisijos ir euro zonos šalių. Kredito dydis – 10 milijardų eurų. Kone 100 milijonų eurų iš šios sumos reikėtų aviacijos kompanijai.

Apskaičiuota, kad, norint toliau skraidyti, per artimiausius trejus metus reikia 83,2 mln. eurų investicijų. Be to, tektų atleisti kone pusę iš 1200 darbuotojų, likusiems sumažinti atlyginimus ir atsisakyti dalies orlaivių.

Apie įmonės veiklos sustabdymą buvo kalbama 2011 metais, tačiau vyriausybė tuomet jai skyrė 20 mln. eurų. Beje, tiek pat, kiek tais metais buvo patirta nuostolių.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.