Ne taip dažnai su „AirBaltic“ skraidantis vilnietis Vytautas neseniai apstulbo. Jei neįsiregistruosi skrydžiui internetu, oro uoste teks pakloti 10 eurų.
Tokį pat, tik didesnį mokestį taikanti „Ryanair“ savo klientus jau įpratino nieku gyvu nepamiršti to padaryti bent kelias valandas prieš kelionę ir į oro uostą išsiruošti su atspausdintu įlaipinimo talonu.
Tačiau kad jau trečią mėnesį panašiai elgiasi ir „AirBaltic“, Vytautui buvo naujiena.
„Turint „AirBaltic“ skrydžio bilietą įprastu būdu registruotis oro uoste tapo prabanga, kadangi už įprastą registravimąsi oro uoste imamas 10 eurų mokestis. Nemokamai registruotis galima tik internetu“, - kalbėjo vilnietis, besiruošiantis su kolega į komandiruotę.
Antras dalykas, už kurį būtų tekę sumokėti dar daugiau, - automatiškai parinktos vietos lėktuve keitimas. Kad sėdėtų greta kolegos, jam būtų tekę sumokėti 20 eurų.
„Registruojantis internetu anksčiau galima buvo keisti ir sėdimas vietas, kurios parenkamos automatiškai. Šiuo metu už vietų keitimą imamas 20 eurų mokestis. Taigi jei skrendate su kolega, tai tikėtina, kad sėdėsite atskirai, o norėdami sėdėti šalia, turėsite mokėti“, - piktinosi Vytautas.
„AirBaltic“ atstovas Janis Vanagas paaiškino, kad šitoks mokestis įvestas prieš kelerius metus ir tai yra paklausi paslauga tarp oro bendrovės klientų.
Tuo tarpu pirmasis mokestis – už registraciją oro uoste – įvestas nuo šių metų vasario 1 dienos.
„Tai mokestis už aptarnavimą. Tačiau visuomet galima pasinaudoti nemokama galimybe užsiregistruoti internetu arba specialiame automate oro uoste, taip pat mobiliuoju telefonu“, - variantus vardijo J. Vanagas.
Anot jo, pakeitus tvarką, besiregistruojančiųjų internetu skaičius išaugo dvigubai.