Planuojama laivo statybos pabaigtuvių iškilmes surengti kitų metų vasarį.
Laive sumontuota dujinimo įranga, kurios svoris siekia 400 tonų. Laivo korpusas nudažytas mėlynai – tokią spalvą terminalui išrinko bendrovės „Klaipėdos nafta“ surengtoje apklausoje dalyvavę klaipėdiečiai.
Suskystintųjų gamtinių dujų (SKGD) terminalo laivą norvegų kompanijos „Höegh LNG“ užsakymu stato Pietų Korėjos kompanija. Lietuva Norvegijos įmonei už laivo-saugyklos išperkamąją nuomą 10 metų kasdien mokės po maždaug 400 tūkst. litų. Per dešimtmetį tai sudarys apie 1,8 mlrd. litų. Į šią sumą įskaičiuojama priežiūros, reikalingų detalių tiekimo, operavimo, laivo įgulos darbo kaina. Praėjus 10 metų laikotarpiui, valstybinė įmonė „Klaipėdos nafta“ turės teisę išpirkti laivą.
Klaipėdos uoste jau rengiama vieta SKGD saugyklai – gilinama pietinė jo dalis, ties Kiaulės nugaros sala. Galinga olandų kompanijos „Van Oord Dredging“ technika gilina akvatorijos dugną iki 14,5 m. Netrukus bus pradėta statyti laivui švartuoti skirta prieplauka.
Prieš metus rengtis pradėjo ir Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos darbuotojai. Jie lankėsi Ispanijoje, kur mokėsi, kaip didžiulius tanklaivius įvesti ir švartuoti prie terminalo krantinių. Specialius mokymams Danijoje baigė ir Klaipėdos uosto locmanai.
Laivą nuleidus ant vandens bus montuojamos suskystintųjų dujų talpyklos, mažieji mechaniniai įrenginiai, navigacijos, švartavimo sistemos, prie laivo sistemų jungiami elektros ir signaliniai kabeliai.
Laivas - saugykla į Klaipėdos uostą turėtų atplaukti 2014 metų antroje pusėje.
Prie terminalo laivo vidutiniškai dukart per mėnesį švartuosis tanklaiviai, kurie atgabens suskystintas dujas. Atgabentos - 61 laipsnio temperatūros gamtinės dujos bus pašildomos iki nulinės temperatūros ir naujai įrengtu aukšto slėgio dujotiekiu, kurio dalis bus nutiesta Kuršių marių dugnu, keliaus į pietinę miesto dalį, kur pasieks magistralinius dujotiekius.