Geležinkelininkams talkins kelininkai

Kelininkai įkėlė koją, atrodytų, ne į savo daržą, - geležinkelių sistemą. Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ su kelių statybos įmone „Fegda“ sukirto rankomis dėl Vilniaus viešojo logistikos centro intermodalinio terminalo statybos.

"Lietuvos geležinkeliai" generalinis direktorius S. Dailydka (kairėje) pasirašė sutartį su "Fegda" vadovu Ž. Baubliu dėl intermodalinio terminalo statybos. Vėliau greta terminalo įskurs privačios logistikos įmonės.<br>J. Stacevičius
"Lietuvos geležinkeliai" generalinis direktorius S. Dailydka (kairėje) pasirašė sutartį su "Fegda" vadovu Ž. Baubliu dėl intermodalinio terminalo statybos. Vėliau greta terminalo įskurs privačios logistikos įmonės.<br>J. Stacevičius
Daugiau nuotraukų (1)

Audrė Srėbalienė

May 14, 2013, 12:22 PM, atnaujinta Mar 6, 2018, 7:22 PM

„Pastaraisiais metais intermodaliniai pervežimai yra pagrindinė mūsų paslaugų plėtros kryptis“, – patikino bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka.

Intermodaliniai pervežimai – tai įvairių krovinių gabenimas jų neperkraunant, bet perkeliant konteinerius su jais iš vienos rūšies transporto priemonės į kitą.

Perkraus krovinius

Terminalas bus įrengtas per 17 mėnesių. Tai pirmasis Vilniaus viešojo logistikos centro objektas. Greta jo kursis privačios transporto, logistikos bendrovės bei su krovinių gabenimu susijusia veikla besiverčiančios įmonės. Terminalas joms suteiks galimybę greitai ir efektyviai perkrauti krovinius iš vilkikų į konteinerinių traukinių sąstatus ar atvirkščiai.

Anot S. Dailydkos, viešųjų logistikos centrų steigimas yra vienas iš ambicingiausių Lietuvos transporto sistemos projektų. O dabar jis jau tampa realybe

Šio projekto vertė, be pridėtinės vertės mokesčio, siekia 104,8 mln. litų. Anot „Lietuvos geležinkeliai“ atstovo Vidmanto Gudo, iš jų 85 proc. sudarys ES paramos lėšos. Likusias skirs „Lietuvos geležinkeliai“.

Kelininkams teks padirbėti

„Terminalo statyba – tai kelininkų projektas. Mums teks gerokai daugiau darbo nei geležinkelininkams. Mat teks įrengti stovėjimo aikšteles, skirtas krovinius gabenantiems automobiliams.

Šis projektas mums yra ypač patrauklus. Viena, jis vykdomas Vilniuje, kur įsikūrusi ir mūsų bendrovė. Antra, pagal darbų pobūdį jis mums ir priimtinas, ir naudingas“, - sakė „Fegda“ generalinis direktoriaus Žydrius Baublys.

Valstybei svarbus statinys

Vilniaus viešasis logistikos centras yra valstybinės reikšmės ekonominis projektas. Jį įgyvendinti bendrovę „Lietuvos geležinkeliai“ įpareigojo Vyriausybė. Terminalas bus statomas šalia Vaidotų geležinkelio stoties, per kurią nuolat kursuoja konteineriniai traukiniai „Vikingas“, „Šeštokai Express“, „Saulė“ ir „Merkurijus“.

Šiuo metu link logistikos centro teritorijos yra tiesiamas Vilniaus pietinis aplinkkelis. Vėliau jis bus sujungtas su Minsko plentu ir kirs logistikos centro teritoriją.

Vilniaus viešasis logistikos centras paskatins Vilniaus infrastruktūros bei smulkiojo ir vidutinio verslo plėtrą. Jame bus sukurta daug naujų darbo vietų, pagerės regione ir verslo sąlygos.

Anot S. Dailydkos, projektas naudingas ne tik partneriams ir investuotojams, bet ir visai Lietuvos transporto sistemai. Projektas prisidės ir prie Europos „žaliųjų koridorių“ koncepcijos įgyvendinimo, nes didesnę krovinių vežimų dalį sudarys būtent intermodaliniai vežimai geležinkelių transportu tarptautiniais koridoriais.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.