Naujasis vadovas G. Almantas „pardavinėja“ Vilniaus oro uostą

Tarptautinio Vilniaus oro uosto generalinio direktoriaus konkurse tris konkurentus įveikęs Gediminas Almantas tikisi, kad naujų oro bendrovių į Vilnių pavyks pritraukti tik kitais metais.

„Pardavinėjome Vilniaus oro uostą“, - apie megztus kontaktus su oro bendrovėmis sakė G. Almantas.<br>V. Balkūnas
„Pardavinėjome Vilniaus oro uostą“, - apie megztus kontaktus su oro bendrovėmis sakė G. Almantas.<br>V. Balkūnas
Daugiau nuotraukų (1)

Aida Murauskaitė

May 16, 2013, 12:17 PM, atnaujinta Mar 6, 2018, 4:42 PM

„Turiu idėją, kaip plėtoti oro uostą, tai aviacijos plėtra, tikiu komanda, su kuria dirbu“, - kalbėjo prie TVOU vairo stojęs G. Almantas.

Jis pabrėžė, kad sieks paslaugų kokybės.

„Pirmiausia svarbu išsiaiškinti, ką paveldėjome, tęsti pradėtus darbus. Bandysime dirbti su visais, kurie daro įtaką oro uosto veiklai – savivaldybe, turizmo priežiūros institucijomis, oro uoste dirbančiomis bendrovėmis“, - kalbėjo G. Almantas.

Pirmas darbas, kurį naujasis vadovas jau nuveikė, - nuvyko į tarptautinį aviacijos kongresą Budapešte.

„Pardavinėjome Vilniaus oro uostą“, - apie megztus kontaktus su oro bendrovėmis sakė G. Almantas.

Jis abejoja, kad šiais metais pavyks pritraukti naujų oro bendrovių, tačiau viliasi, kad tai pavyks kitais metais. Tiesa, jau dabar labai laukia, kol pradės skraidyti „Air Lituanica“.

Anot jo, Vilnius galėtų tapti tranzito stotele keleiviams iš Rytų. Ketinama tęsti planus dėl Minsko krypties.

Be to, G. Almantas palaiko planus ieškoti ir naujų žemų sąnaudų bendrovių: „Būtų įdomi žemų sąnaudų bendrovė „Vueling“.

Su šia bendrove jau kalbama, tačiau ar žemų sąnaudų bendrovė norės konkuruoti su "Ryanair" ir "Wizzair", parodys laikas.

Kokių krypčių stinga TVOU? Anot G. Almanto, Berlyno, Amsterdamo, Prahos – tų, kuriomis ketina skraidyti „Air Lituanica“.

„Jei jie skraidys, mes būsime laimingi“, - sakė G. Almantas.

Jis tikras, kad susisiekimo ministro iškeltą uždavinį – pasirūpinti sklandžiu oro uosto darbu Lietuvos pirmininkavimo ES Tarybai metu, jis įveiks.

Be to, naujasis vadovas ketina siekti partnerystės su kitais Lietuvos oro uostais.

„Anksčiau buvo svarbu, kad oro uostai konkuruotų, jie pykdavosi. Mano vizija kitokia – turime bendradarbiauti.

Kaip įvertinti Lietuvos oro uostų sujungimą – nežinau. Manau, tai politinis sprendimas“, - apie Susisiekimo ministerijos išsakytą norą sujungti Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostus į vieną įmonę, sakė G. Almantas.

***

34 metų G. Almantas nuo 2011 metų dirbo Kopenhagos oro uosto socialinės atsakomybės patarėju. Nuo 2004-ųjų jis vadovavo Šveicarijos ir Baltijos prekybos rūmams Lietuvoje, 2008-2010 metais dirbo „Sorainen“ advokatų kontoroje, 2005-2006 metais - Ciuricho advokatų kontoroje „Walder Wyss & Partners“.

G. Almantas baigė Vilniaus universitetą, studijavo teisę. Po to mokėsi Berno universitete Šveicarijoje, Kopenhagos verslo mokykloje.

G. Almantas laisvai kalba anglų, vokiečių ir rusų kalbomis, turi prancūzų kalbos pagrindus.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.