Naujiems klientams - akcijų viliotinis, seniems - bausmės ir sąskaitos

Lojalūs klientai sulaukia didesnių sąskaitų ir baudų, o naujiems vartotojams bendrovės negaili ypatingų pasiūlymų. Žurnalo „Times“ cituojamas tyrimas atskleidė, kad aštuonerius metus draudimo kompanijai ištikimas vairuotojas draudimo įmokoms sutaupytų 19 proc., jei nuspręstų ją pakeisti.

Lietuvos rinkoje per dvejus metus pokalbių minutės kaina mažėja apie 40 procentų.<br>123rf asociatyvi nuotrauka
Lietuvos rinkoje per dvejus metus pokalbių minutės kaina mažėja apie 40 procentų.<br>123rf asociatyvi nuotrauka
Daugiau nuotraukų (1)

ELTA ir lrytas.lt inf.

Jun 28, 2013, 10:55 AM, atnaujinta Mar 5, 2018, 3:20 AM

„Nauji klientai yra pritraukiami nuolaidomis ir specialiais užsakymais, o seniausiems, lojaliausiems ir geriausiems klientams yra atsidėkojama sąskaitomis, kurios laikui bėgant auga.

Tai standartinė televizijos ir mobiliojo ryšio paslaugų teikėjų praktika. Jie pabrėžia, kad jų produktams ar paslaugoms taikomi ypatingi įkainiai naujiems klientams vietoje to, kad pasakytų, jog ilgalaikiams ir nesiskundžiantiems klientams jie taiko baudas“, - sako straipsnio autorius Bradas Tuttle'as.

Jis pažymi, kad vartotojai gali sutaupyti, jei skiria šiek tiek laiko paieškai ir pakeičia paslaugų teikėją. Tyrime nagrinėtu atveju per metus tai vidutiniškai sudaro 194 JAV dolerius (apie 500 litų).

„Tie patys principai taikomi ir vartotojams, norintiems geriausių mobiliojo ryšio, mokamos televizijos ar kitų abonentinių paslaugų kainų“, - teigia jis.

Tyrimo išvadoms iš dalies pritaria telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Chrisas Robinsonas.

„Vartotojai yra tikinami, kad renkasi mažiausius pokalbių tarifus, tačiau jiems nepasakoma, kad laikui bėgant paslaugų kainos sumažės greičiau, nei baigsis jų sutartis. Jos nutraukti jiems neapsimokės dėl įvairių baudų, vadinamų „administravimo“ mokesčiais, ir šie vartotojai permokės“, - teigia Ch. Robinsonas.

Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, Lietuvos rinkoje per dvejus metus pokalbių minutės kaina mažėja apie 40 procentų. Dėl to klientai, turintys sutartis su ilgalaikiais įsipareigojimais, per metus bendrai gali permokėti iki 42 mln. litų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.