Po kritikos Vilniaus oro uostui – jo vadovo atkirtis

Vilniaus oro uostui pranešus, kad 2017-aisiais, kai bus rekonstruojamas kilimo ir leidimosi takas, daugelis orlaivių leisis ne Vilniuje, o Kaune, užvirė diskusijos ir pasipylė klausimų. O Vilniaus oro uosto direktorius Artūras Stankevičius panoro juos atremti.

„Tad kas svarbiau visiems: 400 tūkst. keleivių poreikis vieną mėnesį keliauti valandą iki oro uosto ar daugiau nei 3 mln. per metus aptarnaujančio oro uosto ateitis?“ – klausė A.Stankevičius.
„Tad kas svarbiau visiems: 400 tūkst. keleivių poreikis vieną mėnesį keliauti valandą iki oro uosto ar daugiau nei 3 mln. per metus aptarnaujančio oro uosto ateitis?“ – klausė A.Stankevičius.
Daugiau nuotraukų (1)

Artūras Stankevičius

Sep 30, 2015, 3:03 PM, atnaujinta Oct 12, 2017, 4:36 PM

„Kokia yra šalies oro uostų infrastruktūros vizija – ar jau yra priimtas sprendimas dėl Karmėlavos oro uosto tapimo pagrindiniu šalies oro uostu ir Vilniaus oro uosto tako rekonstrukcija planuojama kaip papildomas veiksnys siekiant šio tikslo?“, – pasirodžius naujienoms, viešai klausė Nacionalinės turizmo verslo asociacijos prezidentė Žydrė Gavelienė.

Pateikiame A.Stankevičiaus mintis.

„Vilniaus oro uostas vakar pranešė lietuviams konkrečią datą, kada į sostinę skraidantys oro linijų lėktuvai leisis ir kils ne Vilniaus, o Kauno oro uoste.

35 dienos ir visus saugumo reikalavimus atitinkantis orlaivių kilimo ir leidimosi takas ar turizmo verslui atstovaujančių šalių pasitenkinimas ir po kelerių metų uždarytas visas oro uostas – kas svarbiau Lietuvai?

Tokį klausimą keliame mes. Ir jis yra pagrindinis kalbant apie šią situaciją. Kodėl?

1. Dabartinis Vilniaus oro uosto kilimo ir leidimosi takas „eina paskutinius savo metus“ ir techniškai jam būtina rekonstrukcija. Taip teigia visi profesionalai, bent kiek suprantantys, kokia yra orlaiviams naudoti reikalinga tako danga. Taip teigia Tarptautinė oro uostų asociacija. Taip teigia ir pati istorija – takas nerekonstruotas daugiau nei pusamžį.

2. Techniniai duomenys diktuoja poreikį taką uždaryti 35 dienoms. Tai yra pats trumpiausias, koks gali būti, laikas tokiam projektui vykdyti. Visi kiti aspektai – komerciniai, turizmo, politiniai – yra projekto įgyvendinimo pasekmės. Mes informuojame visus prieš 2 metus tam, kad visos pusės galėtų tas pasekmes įsivardyti ir mėnesį išgyventi su oro uostu už 100 km – taip, kaip užsienyje tai yra įprasta ir niekam nekelia problemų.

3. Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos poreikis neturi nieko bendro su koncesijos projektu. Kaip gali sugedusio mobiliojo telefono taisymas turėti ką nors bendro su ketinimu kraustytis į kitą būstą?

Tad kas svarbiau visiems: 400 tūkst. keleivių poreikis vieną mėnesį keliauti valandą iki oro uosto ar daugiau nei 3 mln. per metus aptarnaujančio oro uosto ateitis?“

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.