Penkios didžiausios vadovų klaidos

Darbo laikas visada yra užimtas, dienos bėgyje laukia daug svarbių darbų ir svarbių sprendimų. Paklauskite savęs, ar galima tikslo siekti efektyviau ir pastūmėti save ir bendražygius į priekį? Jei vadovui tikrai rūpi rezultatai ir įmonės našumas, jis neturėtų daryti klaidų, kurių galima išvengti. Mitybos specialistas Gediminas Čižauskas sako, kad išvengiant šių klaidų darbo našumas gali padidėti net kelis kartus.

Labai prastas sumanymas daug dirbantį kūną ir smegenis pamaitinti prastu maistu.<br>123rf nuotr.
Labai prastas sumanymas daug dirbantį kūną ir smegenis pamaitinti prastu maistu.<br>123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jan 15, 2017, 12:35 PM, atnaujinta Apr 12, 2017, 4:13 AM

Vadovų dažniausiai daromos klaidos darbo metu:

Nesimankština. Viena iš didžiausių klaidų, kurią gali daryti vadovas, tai nesimankštinti darbo vietoje trumpų pertraukėlių metu. Vadovas yra įmonės galva, smegenys ir variklis, tad turi veikti sklandžiai. Dirbant daug protinio darbo yra būtina prasimankštinti bei atlikti kelis tempimo pratimus, kad viso kūno kraujotaka vėl suaktyvėtų ir į smegenis atneštų daugiau naudingų medžiagų jų sklandžiam darbui.

Valgo valgykloje. Labai prastas sumanymas daug dirbantį kūną ir smegenis pamaitinti prastu maistu. Tai yra tas pat, kas į prabangų automobilį pilti įvairias atliekas. Kaip manote, ar ilgai važiuos taip aprūpintas automobilis? Tikriausiai, ne, nes efektyviam jo darbui reikalingos kokybiškos medžiagos. Vietoje valgyklos, kuriose dažniausiai nėra puoselėjamas sveikatos kultas, pasirinkite namie gamintą maistą arba sveikuoliškas kavines.

Naudoja nesveikus užkandžius. Skubate, dažnai išalkstate ir nespėjate tinkamai pavalgyti? Nečiupkite po ranką pasitaikiusio meduolio ar sausainių, jie nuramins jus tik trumpam. Be to, jie nesuteiks tokių naudingų medžiagų, kaip vitaminai ar mineralai, kad pasikrautumėte sveika energija. Pirmiausia turite pašalinti juos iš darbo vietos ir jokiu būdu nebandykite jų siūlyti klientams, verslo partneriams ar darbovietės svečiams. Negi jiems norite pakenkti? Verta susimąstyti.

Mitybos specialistas pataria, kad vietoje to, geriau pasirūpinti naudingais ir sveikais užkandžiais, tokiais kaip avižiniai batonėliai su džiovintomis uogomis ir vaisiais be pridėto cukraus, necukruoti džiovinti vaisiai, riešutai.

Nesuteikia pakankamai laiko užkąsti savo darbuotojams. Ne tik jūs, bet ir jūsų darbuotojai turi dirbti efektyviai. Tačiau ar įmanoma tai padaryti, kai darbuotojams nėra suteikiama pakankamai laiko užkąsti sveiko maisto, pailsėti ir „pasikrauti“ šviežia energija? Jei norite, kad visas įmonės mechanizmas dirbtų sklandžiai, ne tik suteikite laiko sveikiems užkandžiams, bet galite jais ir pasirūpinti. Jūsų darbuotojai tikrai tai įvertins.

Naudoja gėrimus, kuriuose daug cukraus. Kavos ar arbatos laikas? Kiek jums šaukštelių cukraus? 2 ar 3? Sustokite! Suvartojus cukraus, energijos lygis pakyla tik trumpam, o vėliau staigiai krenta. Tai reiškia, kad turėsite arba vėl jo vartoti, arba jaustis dar labiau pavargę. Nenaudokite cukraus geriant kavą ar arbatą, geriau prie gėrimų suvalgykite vieną-kitą džiovintą vaisių, kurie natūraliai yra saldesni ir turi vitaminų, mineralų ir maistinių skaidulų, be to, juose yra augalinio cukraus, naudingo mūsų organizmui.

Jau matome, kaip įmonės našumo rodikliai kyla į viršų. To jums ir linkime.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.