Tenykščiai paaiškino: čia, matyt, buvo rašoma kas nors apie kinus, gal net ne itin palankiai, todėl milžiniškai darbščių cenzorių armijai teko pasidarbuoti žirklėmis.
Šį siuvėjų įrankį jau galanda ir mūsiškiai. O kaip kitaip – nuo Naujųjų bet kokio alkoholio bet kokia reklama 65,3 tūkstančio kvadratinių kilometrų plote, pavadintame Marijos žeme, taps nelegali. Čionykščiai leidėjai jau susitaikė su valstiečių talibano diktatūra. Bet ką darys užsieniečiai?
Vokiški arba angliški žurnalai spausdina vyno butelių ar viskio statinių vaizdus. Šių gėrimų importuotojai gali būti ramūs, o štai žurnalų pardavėjams arba teks užraukti verslą, arba sėdėti kiaurą naktį ir karpyti, kad tik koks svetimą kalbą mokantis lietuvis nebūtų stumiamas į pagundą.
O kaip elgsis lietuviškos televizijos, kai režisieriai prieš UEFA Čempionų lygos rungtynes nutaręs parodyti „Heineken“ klipą? Staigiai užmesti juodą dėmę ir išjungti garsą!
To daryti nesirengiančius užsienio kanalus A.Veryga galėtų išvis uždrausti. Ir visą Čempionų lygą, nes ten ne tik „Heineken“, bet ir „Gazprom“ reklamuojasi.
Ramiau galės jaustis tik feisbuko narsuoliai – nusifotografavę su šampano taure ar alaus bokalu kol kas jie jokių bausmių nesulauks. Tačiau verslininkai jau įspėti, kad jų feisbuko paskyros – tai ne interneto svetainės, todėl jokių žinių apie alkoholio produktus negali būti nė padujų.
Todėl veidaknygėje „Stumbras“ galės skelbtis vienijantis, pavyzdžiui, medžioklės gerbėjus, aludariai dės nuotraukas su tortais, seniais besmegeniais ar, kaip visiems įprasta, katėmis. Tik galva neišneša, kaip mūsiškiams cenzoriams teks filtruoti kokio nors „Dom Perignon“ ar kitų tauriųjų gėrimų gamintojų paskyras.