Pasak S.Boyerio, viskas, ko reikia – sumažinti logotipuose naudojamo rašo. Net menka korekcija gali duoti didžiulę naudą, kai kalbame apie verslo gigantus, kurie savo prekės ženklus spausdina dažnai ir ant pačių įvairiausių gaminių. Nes rašalas spausdintuvams – vienas brangiausių skysčių pasaulyje. Brangesnis negu šampanas ar dizainerio kurti kvepalai.
„Sumanymas kilo 2013 m., kai kompiuteriu maketavau pranešimą apie tai, jog susilaukėme dukters. Kompiuterio ekrane spalvinga kompozicija atrodė puikiai, tačiau išspausdinti ją ant popieriaus kainavo pernelyg brangiai“, – CNN pasakojo grafikos dizaineris.
S.Boyeris kiek pakeitė visiems žinomų prekės ženklų logotipus. Jo skaičiavimais, skirtingiems ženklams pavyko sutaupyti 10-39 proc. rašalo. „Naudojau ofsetinėje spaudoje pasitelkiamus įrankius, kurie leidžia labai tiksliai apskaičiuoti paviršiaus, ant kurio spausdinama, plotą. Visa kita, kas lieka, tėra matematika“, – aiškino prancūzas.
CNN pašnekovas skaičiavo: pernai kavinių tinklui „Starbucks“ pagamino 670 mln. popierinių puodelių. Ant kiekvieno jų uždėtas ir tinklo logotipas. Tikėtina, kad vienam logotipui nupiešti reikia 0,06 ml rašalo. „Mano pakoreguotam „Starbucks“ logotipui sunaudojama 38 proc. mažiau rašalo arba 18,1 tūkst. eurų rašalo per metus“, – aiškino grafikos dizaineris.
S.Boyeris siūlė pro pirštus nepraleisti ir to, kad, pakoregavus logotipus, be sumažintų išlaidų spausdinimui taupoma energija, nes tokios bylos serveriuose užima mažiau vietos.