Panevėžietė Danutė Zalomskienė teigia per vieną mėnesį du kartus praradusi ir atgavusi pinigus. Tik šie pinigai nebuvo kur iš piniginės ištraukti – jie buvo kaupiami prekybos centro lojalumo kortelėje nuo kovo mėnesio.
Todėl pamačiusi, kad jų daugiau nei perpus sumažėjo, pensininkė nutarė netylėti ir kovoti už savo po vieną du centus kauptus litus.
Dar rugpjūtį pensininkė namo parsinešusi pirkinių kvitą pamatė, kad vietoje penkių sukauptų litų kortelėje belikęs vienas litas. Peržiūrėjusi kitus kvitus, moteris įsitikino, kad už prekes atsiskaitant šie pinigai nebuvo nuskaityti, tad nustebusi kreipėsi į parduotuvės vadovę.
Apkaltino kasos aparatus
Pasak panevėžietės, apsilankius Panevėžyje, S.Dariaus ir S.Girėno gatvėje, esančioje parduotuvėje „Fresh Market“ ir atsinešus kortelę su viską įrodančiais kvitais, iš kasininkių ir vedėjos reakcijų matėsi, kad ji – pirmas žmogus, kuriam taip atsitiko. Jos pažadėjo išsiaiškinti viską po poros dienų, kai gaus atsakymą dėl šios situacijos iš Vilniuje esančios vadovybės.
Galop viskas buvo sutvarkyta ir pensininkei paaiškinta, jog dėl visko kalti tądien negerai veikę kasos aparatai. Moteris džiaugėsi atgavusi penkis litus ir per porą savaičių prikaupė jau devynis litus. Tačiau po vieno apsipirkimo pažvelgusi į kvitą ji vėl apstulbo – kortelėje buvo likę tik keturi litai.
„Tada jau ne juokais supykau ir vėl pakėliau vėją“, – pripažino pensininkė.
Vėl pradėjus aiškintis su jai neprisistačiusia parduotuvės darbuotoja, pirkėjai buvo pasakyta, kad atsakymo, dėl ko taip atsitiko, ir pinigų kortelėje ji sulauks po poros dienų. Tačiau prekybos centro darbuotojai visus pinigus grąžino dar tos pačios dienos vakarą.
Vis dėlto po šių nemalonumų D.Zalomskienė vis tiek kasdien žingsniuoja apsipirkti į šį, arčiausiai namų esantį, prekybos centrą. Kol kas aiškintis su pardavėjomis jai nebereikia – kiek buvo pinigų kortelėje, tiek ir yra, jie bent jau kol kas nebedingsta.
Įprotis - kaupti kvitus
Moteris mena, kad anksčiau toje pačioje vietoje buvusio kito prekybos centro kortelėje ji buvo sukaupusi daugiau nei šimtą litų. Prieš užsidarant parduotuvei ji spėjo tuos pinigus po truputį išleisti.
Tačiau po šios pinigų dingimo ir atsiradimo situacijos panevėžietė teigia įsitikinusi, kaip reikalinga kaupti pirkinių kvitus.
„Buvau kontrolierė ir man patikdavo dirbti su popieriukais. Galbūt dėl to ir kaupiu pirkinių kvitus“, – svarstė moteris.
Pasidalijusi šia istorija su kaimynėmis ir draugėmis, D.Zalomskienė išgirdo, kad jos kvitus meta į šiukšlių dėžę ir niekada nestebi, kiek pinigų yra prisikaupę jų lojalumo kortelėse. Dabar, kad nenutiktų taip, kaip jų draugei, jos kvitus iš prekybos centrų deda į piniginę.
Išsiaiškinti, kas kaltas dėl panevėžietės nutikimo, paskambinome nurodytu Panevėžyje esančios parduotuvės numeriu. Tačiau atsiliepė Vilniuje esanti tinklų vadovybė ir paaiškino, kad Panevėžio prekybos centras neturi telefono.
Prisistatyti nenorėjusi darbuotoja sakė apie tokį atvejį negirdėjusi. Atsisveikinus su ja, nepraėjo nė penkios minutės, kai suskambo telefonas. Su mumis susisiekė prekybos tinklo vadove prisistačiusi Jolanta.
Pašnekovė teigė girdėjusi apie mūsų aprašomą atvejį. Pasak jos, panašiai buvo nutikę ir dar vienam klientui. Iš kokio miesto buvo šis pirkėjas, ji neatskleidė.
„Kvite neparodyti pinigai nuo kortelės niekur nedingsta. Čia tiesiog nesusipratimas, kai mes atnaujiname programas, o kituose miestuose darbuotojai neperkrauna kasos aparatų ir jie tuomet veikia pagal seną programą, kuri neatnaujina informacijos“, – tvirtino vadovė.