„Mačiau reklamą, kad Lietuvoje įvedamas euras. Pasistengiau, kad litų neliktų mano piniginėje. O dabar teturiu 70 euro centų“, - pasakojo į lrytas.lt paskambinęs vyras.
Jis piktinosi, kad nieko nepešė ir banko skyriuje. Ten jam buvo pasiūlyta išsigryninti eurus iš sąskaitos, sumokėti už operaciją, rašyti pretenziją ir tikėtis, kad, ją patenkinus, bus grąžinti pinigai, kuriuos kaunietis išleistų sumokėdamas už gryninimą banko skyriuje.
„Kodėl turėčiau mokėti?“ - klausė vyras, įsitikinęs, jog bankas turėtų užtikrinti, kad gauti eurų būtų įmanoma bankomatuose.
SEB banko atstovas Arvydas Žilinskas pripažįsta, jog kai kurie bankomatai gali neveikti.
„Tam gali būti dvi priežastys: dėl aktyviai pinigus besigryninančių gyventojų inkasatoriai nespėja pripildyti bankomatų arba šaltis. Mat staigiai atšalus atsiranda sutrikimų. Atsiprašome klientų, jei nėra galimybės išsigryninti eurų, tačiau tai – laikina“, - aiškino banko atstovas.
Anot A.Žilinsko, laikas, per kurį sutvarkomas bankomatas, neapibrėžtas: tą gali pavykti padaryti ir labai greitai, tačiau tai gali ir užtrukti.
Kad sužinotumėte, kur yra artimiausias veikiantis bankomatas, banko atstovas patarė pasukti į banko kontaktų centrą, kuris veikia ištisą parą, pasinaudoti internetiniu banko puslapiu ar banko programėle išmaniuosiuose telefonuose.