Pirmasis bandymas išsigryninti eurų vilniečiui buvo nesėkmingas

Vilniaus Vokiečių gatvėje esančiame „Swedbank“ banko padalinyje vilnietis Tadas ketvirtadienio rytą pirmąjį kartą mėgino pasiimti naujosios Lietuvos valiutos. Tačiau pirmasis kartas buvo nesėkmingas. Banko kortelę jis kišo į visus čia esančius bankomatus, tačiau planuotų pasiimti 30 eurų jam nepavyko.

Pinigų sąskaitoje yra, tačiau negali jų pasiimti. Tokių sunkumų pastarosiomis dienomis tenka patirti daliai žmonių. .<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Pinigų sąskaitoje yra, tačiau negali jų pasiimti. Tokių sunkumų pastarosiomis dienomis tenka patirti daliai žmonių. .<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Jan 8, 2015, 1:21 PM, atnaujinta Jan 16, 2018, 4:14 PM

„Keturi bankomatai, tačiau veikė vienas. Tik iš ketvirtojo galėjau išsiimti tik 10 eurų. Ir tai miesto centre“, - piktinosi Tadas, pamėginęs pasinaudoti bankomatais, kurie įkurti atskiroje patalpoje greta „Swedbank“ padalinio Vokiečių gatvėje.

„Man darbuotoja pasiūlė išsimušti talonėlį ir laukti eilėje prie langelio. Tačiau eilė ilga“, - pasakojo vilnietis.

Kaip paaiškino „Swedbank“ atstovas Saulius Abraškevičius, klientų aptarnavimo padalinyje Vokiečių gatvėje yra įrengti 4 bankomatai.

„Visi jie veikia. Du iš jų priima litus, vienas priima ir išduoda eurus, dar vienas bankomatas išduoda eurus. Tiesa, dėl didelio klientų srauto gali būti pasibaigusios kai kurios eurų kupiūros, tad per kelias valandas bankomatai bus papildyti“, - aiškino atstovas.

"Swedbank" išsyk ėmėsi spręsti šią problemą.

Panašios bėdos trečiadienį kamavo ir vieną kaunietį.

Kaunietis Audrius pasakojo per dvi dienas paeiliui apėjęs šešis Kaune esančius bankomatus, kad išsigrynintų eurų, tačiau grįžęs tuščiomis. Ant visų jų švietė užrašas, kad bankomatas laikinai neveikia.

Jis piktinosi, kad nieko nepešė ir banko skyriuje. Ten jam buvo pasiūlyta išsigryninti eurus iš sąskaitos, sumokėti už operaciją, rašyti pretenziją ir tikėtis, kad, ją patenkinus, bus grąžinti pinigai, kuriuos kaunietis išleistų sumokėdamas už gryninimą banko skyriuje.

„Kodėl turėčiau mokėti?“ - klausė vyras, įsitikinęs, jog bankas turėtų užtikrinti, kad gauti eurų būtų įmanoma bankomatuose.

SEB banko atstovas Arvydas Žilinskas pripažino, kad kai kurie bankomatai gali neveikti.

„Tam gali būti dvi priežastys: dėl aktyviai pinigus besigryninančių gyventojų inkasatoriai nespėja pripildyti bankomatų arba šaltis. Mat staigiai atšalus atsiranda sutrikimų. Atsiprašome klientų, jei nėra galimybės išsigryninti eurų, tačiau tai – laikina“, - aiškino banko atstovas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.