„Keturi bankomatai, tačiau veikė vienas. Tik iš ketvirtojo galėjau išsiimti tik 10 eurų. Ir tai miesto centre“, - piktinosi Tadas, pamėginęs pasinaudoti bankomatais, kurie įkurti atskiroje patalpoje greta „Swedbank“ padalinio Vokiečių gatvėje.
„Man darbuotoja pasiūlė išsimušti talonėlį ir laukti eilėje prie langelio. Tačiau eilė ilga“, - pasakojo vilnietis.
Kaip paaiškino „Swedbank“ atstovas Saulius Abraškevičius, klientų aptarnavimo padalinyje Vokiečių gatvėje yra įrengti 4 bankomatai.
„Visi jie veikia. Du iš jų priima litus, vienas priima ir išduoda eurus, dar vienas bankomatas išduoda eurus. Tiesa, dėl didelio klientų srauto gali būti pasibaigusios kai kurios eurų kupiūros, tad per kelias valandas bankomatai bus papildyti“, - aiškino atstovas.
"Swedbank" išsyk ėmėsi spręsti šią problemą.
Panašios bėdos trečiadienį kamavo ir vieną kaunietį.
Kaunietis Audrius pasakojo per dvi dienas paeiliui apėjęs šešis Kaune esančius bankomatus, kad išsigrynintų eurų, tačiau grįžęs tuščiomis. Ant visų jų švietė užrašas, kad bankomatas laikinai neveikia.
Jis piktinosi, kad nieko nepešė ir banko skyriuje. Ten jam buvo pasiūlyta išsigryninti eurus iš sąskaitos, sumokėti už operaciją, rašyti pretenziją ir tikėtis, kad, ją patenkinus, bus grąžinti pinigai, kuriuos kaunietis išleistų sumokėdamas už gryninimą banko skyriuje.
„Kodėl turėčiau mokėti?“ - klausė vyras, įsitikinęs, jog bankas turėtų užtikrinti, kad gauti eurų būtų įmanoma bankomatuose.
SEB banko atstovas Arvydas Žilinskas pripažino, kad kai kurie bankomatai gali neveikti.
„Tam gali būti dvi priežastys: dėl aktyviai pinigus besigryninančių gyventojų inkasatoriai nespėja pripildyti bankomatų arba šaltis. Mat staigiai atšalus atsiranda sutrikimų. Atsiprašome klientų, jei nėra galimybės išsigryninti eurų, tačiau tai – laikina“, - aiškino banko atstovas.