Pienas šiemet pigesnis, bet jo išgeriama vis dar tiek pat

Prekybos tinklo „Maxima“ duomenimis, pieno produktų, kurie sudaro didžiąją dalį šalies gyventojų mitybos raciono, suvartojimas jau kuris laikas išlieka nepakitęs.

Nors pieno produktų kainos šiais metais mažėjo daugiau nei dešimtadaliu, pieno produktų vartojimo augimas siekia vos 2 proc.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Nors pieno produktų kainos šiais metais mažėjo daugiau nei dešimtadaliu, pieno produktų vartojimo augimas siekia vos 2 proc.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Sep 22, 2015, 1:51 PM, atnaujinta Oct 14, 2017, 12:03 PM

Nors pieno produktų kainos „Maxima“ tinkle šiais metais mažėjo daugiau nei dešimtadaliu, pieno produktų vartojimo augimas siekia vos 2 procentus, lyginant su tokiu pat laikotarpiu pernai.

„Nuo šių metų pradžios pieno produktai mūsų tinklo parduotuvėse tik pigo. Jų kaina sumažėjo vidutiniškai 12 proc., tačiau sumažėjusios kainos nepadarė didesnės įtakos – pieno produktų pirkinių krepšeliuose nepadaugėjo.

Tiesiog pirkdami pieno produktus pirkėjai vienus pakeitė kitais – dažniau rinkosi tuos, kuriuos atpiginome, įgyvendindami ilgalaikę kainų mažinimo strategiją“,– sako bendrovės „Maxima LT“ Prekybos vadovas Norbertas Žioba.

Pieno produktai šiemet pigo dėl pingančios žaliavos bei Rusijos embargo lietuviškiems maisto produktams. Pieno produktų kainos buvo mažinamos ir atsisakant dalies prekybinio antkainio – t.y. tinklo pelno sąskaita.

Įgyvendindamas ilgalaikę kainų mažinimo strategiją prekybos tinklas „Maxima“ nuo vasario mėnesio savo pelno sąskaita vidutiniškai 12 proc. atpigino apie 500 skirtingų pavadinimų pieno produktų. Tad pienas šiais metais vidutiniškai pigesnis dešimtadaliu, sūris ir grietinė, varškė ir kefyras – apie 8 proc., sviestas – net 13 proc.

„Maxima“ prekybos tinkle didžioji dalis, net 80 proc., pieno produktų – lietuviški, tačiau siekdami savo klientams pasiūlyti kuo platesnį prekių asortimentą, taip pat prekiaujame pieno produktais, kurie į mūsų parduotuvių lentynas atkeliauja iš Lenkijos, Latvijos, Estijos ar Vokietijos.

Lenkiškų produktų kainos mūsų tinkle vidutiniškai nuo įprastų lietuviškų pieno produktų priklausomai nuo produkto rūšies gali būti maždaug trečdalių ar net daugiau mažesnės. Vis tik kol kas klientai prioritetą teikia vietinei produkcijai, tačiau jei kainų skirtumas didelis, tuomet produkto kilmė nebėra esminis kriterijus, jį renkantis“, – sakė N.Žioba.

„Maxima“ duomenimis, šalies gyventojai pieno produktų suvartoja išties daug – jų galima pamatyti kiekvieno pirkėjo krepšelyje.

Tačiau palyginti devynis šių metų mėnesius su praėjusių metų tuo pačiu periodu pastebima, kad mažėja pieno produktų, kurie gaminami iš riebalų mišinių pardavimai: beveik trečdaliu sumažėjo fermentinių sūrių bei grietinės iš riebalų mišinio pardavimai. Šiuos pieno produktus klientai pakeitė gaminamais iš natūralių medžiagų.

Populiariausiais pieno produktais jau eilę metų išlieka šokoladiniai sūreliai, kurių per mėnesį tinklo parduotuvėse vidutiniškai nuperkama apie 5 milijonus vienetų. Įvairių varškės produktų „Maxima“ parduotuvėse kas mėnesį nuperkama beveik 8 milijonus vienetų. Toliau pagal parduodamus produkcijos kiekius populiariausiųjų sąraše rikiuojasi pienas ir pieno gėrimai, jogurtai ir sūriai.

Šiuo metu „Maxima“ prekybos tinklui priklauso 231 parduotuvės Lietuvoje. Kasdien jose apsiperka daugiau nei 0,5 mln. pirkėjų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.