Tai negali atsibosti – auka maistu visada yra reikalinga

Rudeninėje „Maisto banko“ akcijoje dalyvavo daugiau beveik 60 tūkst. „Maxima“ parduotuvėse apsilankiusių pirkėjų. Jie paaukojo maisto produktų už daugiau nei 140 tūkst. eurų – tai yra daugiau nei 40 proc. visos per akciją surinktos paramos.

Skaičiuojama, kad „Maxima“ parduotuvių tinkle per visą savaitgalį buvo paaukota beveik 160 tūkst. vienetų įvairių ilgai negendančių maisto produktų, kurių bendra vertė siekia daugiau nei 140 tūkst. eurų.<br>Organizatorių nuotr.
Skaičiuojama, kad „Maxima“ parduotuvių tinkle per visą savaitgalį buvo paaukota beveik 160 tūkst. vienetų įvairių ilgai negendančių maisto produktų, kurių bendra vertė siekia daugiau nei 140 tūkst. eurų.<br>Organizatorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Oct 20, 2015, 11:09 AM, atnaujinta Oct 9, 2017, 12:03 AM

Tradiciškai „Maisto banko“ akcijos vyksta du kartus per metus – pavasarį ir rudenį. Šių metų rudeninė „Maisto banko“ akcija buvo išskirtinė – tai dvidešimtą kartą sėkmingai organizuota savanoriška akcija, savo iniciatyva sujungianti kelis šimtus socialinių organizacijų ir daugiau nei 7 tūkstančius savanorių.

Pasak bendrovės „Maxima LT“ generalinio direktoriaus Žydrūno Valkerio, prekybos tinklas prisideda prie socialinių projektų, teikia finansinę ar paramą maistu skurstantiems.

„Tačiau be „Maisto banko“ savanorių, be mūsų dosnių klientų, negalėtume padaryti tiek daug gerų darbų, padėti tiems, kurie šios paramos laukia labiausia. Todėl džiaugiuosi, kad esame šios gražios akcijos dalimi. Kartu mes išties galime daugiau“, – sakė Ž.Valkeris.

Šiemet „Maxima“ pirkėjai savo gerumu galėjo pasidalinti net 140 „Maxima“ parduotuvėse įvairiuose Lietuvos miestuose ir miesteliuose.

Skaičiuojama, kad „Maxima“ parduotuvių tinkle per visą savaitgalį buvo paaukota beveik 160 tūkst. vienetų įvairių ilgai negendančių maisto produktų, kurių bendra vertė siekia daugiau nei 140 tūkst. eurų.

„Maisto banko“ savanoriai skurdžiai gyvenančioms šeimoms prašė aukoti įvairių kruopų, dribsnių, makaronų, aliejaus, margarino, miltų, konservų ar kitų ilgai negendančių maisto produktų.

Rudeninės akcijos metu daugiausiai aukojo didžiųjų miestų gyventojai – Vilniuje maisto produktų paaukota už beveik 30 tūkst. eurų, Kaune – už beveik 22,5 tūkst. eurų, o Klaipėdoje – už beveik 12,5 tūkst. eurų. Vidutiniškai kiekvienas aukojęs „Maxima“ pirkėjas „Maisto bankui“ pirko maisto už 2,4 euro.

Dvidešimtosios akcijos proga, „Maisto bankas“ simbolinėmis dovanėlėmis džiugino gerumu besidalijančius pirkėjus. Visiems aukojusiems pirkėjams „Maisto banko“ savanoriai padovanojo po smagią spageti makaronų porcijų matuoklę, kad gaminamų maisto porcijų skaičiavimas būtų lengvesnis. „Maisto banko“ duomenimis, akcijos daviniai aktualūs kas penktai Lietuvos šeimai – tiek gyventojų šalyje patiria skurdo riziką. Paaukotas maistas atiteks vienišoms mamoms bei daugiavaikėms šeimoms, bedarbiams, pensininkams ir neįgaliesiems.

Su „Maisto banku“ „Maxima“ bendradarbiauja jau aštuonerius metus, per kuriuos tinklo parduotuvėse paaukota maisto jau už daugiau kaip 1,6 mln. eurų. Be pavasarinių ir rudeninių maisto aukojimo akcijų, „Maxima“ remia „Maisto banką“ tris kartus per savaitę atiduodama sezonines daržoves bei vaisius, kurie dėl tinkle taikomų aukštų kokybės standartų nepasiekia parduotuvių lentynų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.