„Jūs paskambinote į Mokesčių inspekciją. Prašome palaukti...“

Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) skambučių centras nesusitvarko su skambučių srautais.

Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) skambučių centras nesusitvarko su skambučių srautais.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) skambučių centras nesusitvarko su skambučių srautais.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Kristina Rancaitė

Mar 22, 2016, 5:02 PM, atnaujinta May 31, 2017, 10:49 PM

Vilnietė Deimantė pasakoja šiemet, kaip ir kasmet, pildžiusi savo pajamų deklaraciją ir radusi neatitikimą nutarė paskambinti VMI trumpuoju numeriu 1882.

„Bandžiau skambinti trumpuoju numeriu, klausiau ir klausiau įvairių melodijų, bet niekas su manimi taip ir nepasikalbėjo. Tai bandžiau daryti dvi dienas, klausiau melodijų po 15-20 minučių ir girdėdavau, kad visi konsultantai užimti. Galiausiai nuvykau į inspekciją ir per penkias minutes viską sutvarkiau“, – pasakojo verslininke prisistačiusi moteris.

Labiausiai moterį supykdė tai, kad VMI apmokestino jos skambutį, nors jokių paslaugų nesuteikė.

„Kas sumokės už mano telefono sąnaudas? Esu pasipiktinusi, nes VMI reklamuoja numerį, bet nenurodo tarifo, be to, kokia prasmė laikyti žmogų ant laido, jeigu niekas dėl tinklo apkrovos pakelti ragelį ir suteikti pagalbą nesiruošia“, – piktinosi Deimantė.

VMI srautai išaugę

Justina Kvedaraitė VMI komunikacijos specialistė teigia, kad šiuo metu yra gerokai išaugę skambinančiųjų srautai.

„Skambučių srautai išauga kelis kartus, pavyzdžiui vakar buvo gauta daugiau kaip 10 tūkst. skambučių, kitais laikotarpiais skambučių vidutiniškai sulaukiame apie 3500. Gaunami skambučiai svyruoja pagal deklaravimo ir mokėjimo kalendorių, siunčiamų pranešimų srautus“, – sakė J.Kvedaraitė.

Jos teigimu, visuomet mokesčių informacijos centro darbuotojai teikia konsultacijas telefonu ir elektroniniu paštu, tačiau matant didesnį skambinančiųjų srautą, šiuo metu pajėgos sutelkiamos konsultacijoms tik telefonu.

Skambučių kainos skiriasi

Už skambučius atsakingas Mokesčių informacijos centras (MIC), kuriame dirba apie 50 įvairių mokesčių sričių specialistų, kurie mokesčių mokėtojus – tiek fizinius asmenis tiek įmones, visais mokesčių klausimais, konsultuoja trumpuoju numeriu 1882 bei atsakinėja į elektroninius paklausimus.

Skambučiai apmokestinami pagal ryšių operatorių nustatytus tarifus, ir tai priklauso, kokias sutartis turi skambinantysis su operatoriais. Pavyzdžiui, „TEO“ klientai už sujungimą moka 4 euro centus, o minutė kainuoja 2 centus. Kitų tinklų vartotojams kainos gali skirtis, priklausomai nuo jų pasirinkto plano.

Skambučių centras – VMI padalinys, tai VMI prie FM Mokesčių informacijos departamento Konsultavimo telefonu skyrius.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.