Turizmo bendrovė nurodo, kad šiuo metu populiarios kelionių kryptys į Ispanijos regioną, be to, bendrovė „iš karto ėmėsi veiksmų“ ir nukreipė savo skrydžius tolyn nuo Turkijos, Tuniso, Egipto. Taip pat buvo parduota daugiau ilgojo nuotolio skrydžių į Jungtines Valstijas bei Kubą.
„Thomas Cook“ atstovai teigia esantys tikri, kad pasieks „geresnių rezultatų“.
Naujausiame savo pranešime apie pardavimus „Thomas Cook“ nurodo, kad žiemos sezonas baigtas taip, kaip to ir buvo tikėtasi: parduota 90 proc. planuotų skrydžių. Tiesa, apimtys buvo 2 proc. mažesnės nei tuo pačiu 2015-ųjų laikotarpiu.
Vidutinės kainos kilstelėjo 2 proc., o iš viso užsakyta 3 proc. mažiau bilietų nei analogišku praėjusių metų laikotarpiu.
Jau parduota 40 proc. vasaros sezono kelionių, „bilietų paklausa nesiekia pernykščio lygio, tačiau mums svarbesnės ne apimtys, o pelningumas“.
Įmonės generalinis direktorius Peteris Fankhauseris teigia: „Thomas Cook“ ir toliau savo veiklą vykdo esant nepastovumui rinkose. Žinome, kad klientai nori keliauti vasaros atostogų metu, tačiau matyti, kad sprendimą jie atideda ateičiai ir gerai apsvarsto savo galimybes“.