„Mano mamai 81 metai, ji yra garbingo amžiaus, todėl kartais pildau už ją mokėjimų knygelę, bet moka ji pati iš savo pensijos. Šį mėnesį pastebėjau, kad reikia mokėti už liftą“, – pasakojo vyriškis.
Jis teigė nuvažiavęs į „Lazdynų būstą“ pas vadybininkę, kuri pripažino, kad įsivėlė klaida.
„Pagal įstatymus, mokėti mama už liftą neturi. Vadybininkė sakė, kad galbūt kitą mėnesį pataisys klaidą, kadangi ji įsivėlė programoje. Kaip galiu jais pasitikėti, jei jau pusmetį permoku?“ – kalbėjo vilnietis.
Nors lifto administracinis mokestis nėra didelis, siekia apie 1 eurą, vyriškio teigimu, neaišku, kiek dar namų permoka mokesčius. Be to, pensininkams kiekvienas euras yra svarbus.
„Lazdynų būstas“ priklauso pastatų administravimo bendrovei „Mano būstas“.
Klaida ištaisyta
Bendrovės „Mano būstas“ atstovas spaudai Paulius Ugianskis teigė, kad problema jau išspręsta.
„Su gyventoju jau išsiaiškinta. Dėl kompiuterinės klaidos šio buto gyventoja gavo kelių eurų sąskaitą už lifto elektros energijos naudojimą, kuris yra taikomas tik gyventojams nuo 3 ir aukštesnių aukštų. Permoka bus grąžinta balandžio mėnesį. Atsiprašėme gyventojo už klaidą ir padėkojome, kad apie tai mums pranešė“, – sakė P.Ugianskis.
Jis priminė, kad remiantis praėjusių metų Vyriausybės nutarimu už lifto eksploatavimą privalo mokėti visi namo butai be išimties, o už elektrą – tik butų, esančių nuo trečio aukšto, savininkai.