„Mes matome konkurenciją, kai kredituojami būstai, bet ten, kur reikia aptarnauti, – mažmeninėje bankininkystėje – iš tiesų konkurencijos, kuri mažintų kainas, nėra. Todėl iki šiol stebėjome draugišką visų bankų elgesį – vienam pakėlus, ir kiti puldavo kelti kainas ir imdavosi analogiškų veiksmų. Iš tų faktų, kuriuos matome, galime daryti prielaidą, kad rinkos dėsniai, kai kalbama apie klientų aptarnavimą, neveikia“, – sako Lietuvos bankų klientų asociacijos vadovas Rūtenis Paukštė.
SEB bankas šią savaitę klientus informavo, kad nuo birželio 13 dienos keičiasi paslaugų įkainiai, didesnioji jų dalis – didėja. Toks sprendimas motyvuojamas bankų pelną graužiančiomis neigiamomis palūkanomis ir padidėjusiomis veiklos sąnaudomis.