Remiantis SEB banko duomenimis, iš asmeninio kompiuterio prie interneto banko klientai dažniausiai jungiasi darbo valandomis iki pietų ir aktyviausiai tą daro tarp 10 ir 11 valandos. Tuo tarpu tie, kurie prie interneto banko jungiasi per mobiliuosius įrenginius, t. y. išmaniuosius telefonus ar planšetinius kompiuterius, kasdienių finansų tvarkymą linkę atidėti kiek vėlesniam laikui. Jie dažniausiai prie interneto banko jungiasi pietų pertraukos metu, tarp 12 ir 13 valandos. Tiek asmeninių kompiuterių, tiek mobiliųjų įrenginių vartotojai prie interneto banko dažniausiai jungiasi savaitės pradžioje, rečiausiai – savaitgaliais.
„Mobilusis įrenginys klientams leidžia elgtis lanksčiau – prisijungti prie interneto banko tada, kai jiems patogu, ir iš tos vietos, kur jie tuo metu yra. Tuo tarpu tie, kurie prie interneto banko jungiasi iš asmeninio kompiuterio, yra „prirakinti“ prie darbo stalo. Jų aktyvumas didžiausias darbo valandomis – pirmos dienos pusės piką dažniausiai ir sudaro verslo klientai. Tačiau tokių klientų aktyvumas smarkiai mažėja vakarais arba savaitgaliais.
Pavyzdžiui, pirmadieniais prie interneto banko iš asmeninių kompiuterių mūsų klientai jungiasi keturis kartus dažniau nei šeštadieniais. Tuo tarpu naudojantieji mobiliuosius įrenginius išlieka pakankamai aktyvūs ir savaitgalį ar vakarais, po darbo valandų“, – sakė SEB banko Elektroninės bankininkystės skyriaus vadovas Paulius Kriščiūnas.
SEB banko duomenimis, beveik trečdalis (31 proc.) SEB banko interneto vartotojų paskutinį 2015 metų ketvirtį prie interneto banko jungėsi naudodamiesi mobiliaisiais įrenginiais. Palyginimui, 2014 metų atitinkamu laikotarpiu taip darė mažiau nei ketvirtadalis (23 proc.) SEB interneto banko vartotojų.
Aktyviausiai prie interneto banko per mobiliuosius įrenginius jungiasi 20-30 metų banko klientai. Vyresnio amžiaus klientai vis dar mieliau renkasi asmeninį kompiuterį.