Nežinote, ką dovanoti mamai? Pažiūrėkite, ką šiemet perka kiti

Tradiciškai pirmąjį gegužės savaitgalį, artėjant Motinos dienai, šalies prekybos centruose pastebimai išauga įvairių gėlių pardavimas. Tiesa, šiemet lietuviai Motinos dienos proga mamas ketina palepinti ne tik gausesnėmis gėlių puokštėmis, bet ir įvairiais saldumynais bei grožio priemonėmis.

Prieššventinėmis dienomis moteriško veido kremo pardavimas ūgtelėjo kiek daugiau nei 50 proc., lūpoms skirto balzamo – beveik 70 proc.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Prieššventinėmis dienomis moteriško veido kremo pardavimas ūgtelėjo kiek daugiau nei 50 proc., lūpoms skirto balzamo – beveik 70 proc.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Apr 30, 2016, 12:30 PM, atnaujinta May 27, 2017, 2:47 AM

Prekybos tinklo „Maxima“ duomenimis, artėjant šventiniam savaitgaliui pirkėjai vis dažniau dairosi ne tik saldainių, bet ir įmantresnių tortų. O greta jų ir grožio prekių.

„Motinos diena – lietuviams ypatinga ir svarbi šventė. Šia proga savo mamas sveikina tiek jau suaugę, tiek dar maži, tėčių ar senelių padedami vaikai. Tarp dažniausiai šalies pirkėjų šia proga dovanojamų dovanų – įvairios skintos sezoninės gėlės, pavyzdžiui, tulpės, pavasarinės rožės ar jų puokštės. Šiomis dienomis jų pardavimas auga apie du kartus.

Šiemet taip pat pastebime tendenciją, jog daugėja pirkėjų, šia proga perkančių įvairius saldumynus, – ne tik lietuvių mėgstamas puošnias saldainių dėžutes, bet ir įmantresnį šokoladą, pyragus ar tortus“, – sakė prekybos tinklo „Maxima“ komercijos vadovė Nijolė Penkovskienė.

Pasak jos, lyginant su įprastomis dienomis, įvairių tortų pardavimas prieššventiniu laikotarpiu šiemet šoktelėjo kone keturis kartus. Plokštainių ir saldžių vyniotinių – beveik dvigubai. Ne mažiau populiarus šiemet ir šokoladas. Artėjant Motinos dienos šventei, juodojo šokolado pardavimas šoktelėjo net tris kartus, pieninio – apie pusantro karto, saldainių dėžučių – apie keturis kartus.

Šiais metais taip pat daugėja pirkėjų, mamas lepinančių ir kosmetikos priemonėmis. Prieššventinėmis dienomis moteriškų veido kremo pardavimas ūgtelėjo kiek daugiau nei 50 proc., lūpoms skirto balzamo – beveik 70 proc. Tiesa, pasak N. Penkovskienės, tam įtakos turi įvairioms grožio prekėms balandį taikytos nuolaidos ir akcijos.

Tradiciškai, artėjant Motinos dienos šventei ūgteli ir įvairių namams skirtų prekių pardavimas. Šiemet šalies pirkėjai mamoms ketina dovanoti ne tik populiarius patalynės komplektus ar praktiškus virtuvės reikmenis, bet ir namų puošybai skirtas gėles vazonuose. Tarp šį pavasarį populiariausių – kambarinės orchidėjos, fikusai, dracenos.

Įdomu tai, kad šiuo laikotarpiu ūgteli ir namų apyvokos prekių pardavimas. N. Penkovskienė pastebi, kad lietuviai vis dažniau perima užsienio šalių tradicijas – šią dieną mamoms leidžia atsipūsti ir pasmaližiauti, o patys nudirba ne visada mėgstamus namų ruošos darbus.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.