Palangos centrinėje gatvėje šią savaitę iškabintas tentas „Gavai netikrą čekį? Pranešk 1882“ pataria, į ką atkreipti dėmesį gavus fiskalinio kasos aparato kvitą. Kitos komunikavimo priemonės padeda apsispręsti renkantis patogiausią veiklos būdą, ragina aktyviau naudotis VMI elektroninėmis paslaugomis, kt.
„VMI pastebi kasmet augantį visuomenės sąmoningumą ir nepakantumą mokestiniams pažeidimams ir dėkoja už aktyvią pilietinę poziciją, kuri skatina skaidrų verslą ir verčia trauktis „šešėlį“. Komunikavimo, švietimo, pagalbos ir prevencinės priemonės yra kur kas efektyvesnės, nei itin brangios kontrolės procedūros, kurios dažniausiai vykdomos, kai mokėtojas jau nusižengia. Komunikavimas, pagalba ir švietimas padeda mokėtojui nuo veiklos pradžios tinkamai pasirinkti verslo modelį ir laiku mokėti priklausančius mokesčius mažiausiomis sąnaudomis“, – sako Klaipėdos AVMI viršininkas Audrius Morkūnas, atkreipęs dėmesį, kad didžioji dalis mokesčių mokėtojų sąžiningai vykdo mokestines prievoles, o VMI taikomos prevencinės priemonės pasižymi efektyvumu traukiant iš „šešėlio“ likusiuosius.