Sugedus bankomatui vyras pasijuto banko apgautas

Į redakciją kreipėsi skaitytojas, dėl bankomato gedimo susidūręs su nemalonia situacija. Bankomatas sugedo žmogui įnešant į jį nemažą sumą pinigų, o bankas vėliau jam grąžino kur kas mažesnę sumą.

Bankomatui sugedus, Kęstutis iš karto paskambino nurodytu pagalbos numeriu ir paaiškino situaciją atsiliepusiai konsultantei. Ši vyro paklausė, kokią sumą jis įnešė.<br>123rf nuotr.
Bankomatui sugedus, Kęstutis iš karto paskambino nurodytu pagalbos numeriu ir paaiškino situaciją atsiliepusiai konsultantei. Ši vyro paklausė, kokią sumą jis įnešė.<br>123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Gintarė Valentinaitienė

Jul 14, 2016, 12:17 PM, atnaujinta May 18, 2017, 10:14 PM

„Bandžiau įnešti nemažą sumą pinigų, nes reikėjo tą pačią dieną atlikti svarbią pinigų operaciją, dėl to naudojausi bankomato paslaugomis, kad pinigai pasiektų sąskaitą iš karto po įnešimo, tačiau likau nustebęs, kai bankomatui beskaičiuojant išvydau užrašą, kad jis sugedo“, – rašė skaitytojas Kęstutis.

Pamiršo, kiek įnešė

Bankomatui sugedus, Kęstutis iš karto paskambino nurodytu pagalbos numeriu ir paaiškino situaciją atsiliepusiai konsultantei. Ši vyro paklausė, kokią sumą jis įnešė.

„Buvau kiek sukrėstas situacijos, tad euras į eurą tikslios sumos neįvardijau, nes žmogiška yra klysti. Pasakiau, kad suma tikrai buvo didesnė nei 1000 eurų. Maniau, to pakaks, nes bankomatas bus inkasuojamas ir pinigai perskaičiuoti“, – teigė Kęstutis.

Išties konsultantei šios informacijos pakako ir ji liepė vyrui laukti, kol į jo sąskaitą bus grąžinti pinigai.

Atslūgus įtampai, Kęstutis susiskaičiavo, kiek vis dėlto pinigų įnešė. „Pasiskaičiavau, kad pinigų turėjo būti įnešta apie 2150 eurų. Apskaičiuoti nebuvo sunku, nes jie buvo gauti už parduotas stambios sumos prekes“, – sakė jis.

Pasipelnė?

Praėjus kelioms dienoms, į Kęstučio sąskaitą buvo pervesti pinigai. „Man buvo grąžinti lygiai 1000 eurų, su manimi net nebuvo susisiekta, atsiprašyta ar paaiškinta, dėl ko taip nutiko“, – supyko vyras.

Tuo metu jis jau žinojo, kad turėjo gauti kur kas daugiau nei 1000 eurų, ir įtarė, kad banko darbuotojai ar inkasatoriai nusprendė jį apgauti.

„O jei būčiau pasakęs, kad suma buvo didesnė nei 500 eurų, man būtų į sąskaitą tiek ir grąžinę, o kitus pasilikę inkasatoriai parašę, kad buvo lygiai tiek, kiek žmogus įvardijo“, – spėliojo jis.

Kęstutis piktinosi – jis juk sakė, kad tikslios sumos negali pasakyti, kad pinigų buvo daugiau nei tūkstantis eurų. Banke vyras parašė dar vieną pretenziją.

„Jaučiuosi apgautas, nežinau, ar galima kaltinti patį banką arba jų inkasavimo darbuotojus, esu senas „Swedbank“ klientas, bet tikrai nemaniau, kad jie šitaip gali nesirūpinti savo klientais“, – nusivylimo neslėpė vyras.

Pinigai perskaičiuoti

„Swedbank“ atstovo spaudai Sauliaus Abraškevičiaus teigimu, kiekvienas toks atvejis nagrinėjamas individualiai.

„Šis klientas iš pradžių nurodė, kad tuo metu, kai sutriko grynuosius pinigus priimančio bankomato veikla, jis įnešė 1000 eurų. Vėliau jis kreipėsi su papildoma pretenzija, kad įnešamų pinigų suma buvo didesnė“, – pasakojo „Swedbank“ atstovas.

S.Abraškevičiaus teigimu, po bankomato inkasacijos buvo nustatyta konkreti į sąskaitą neįskaitytų pinigų suma ir pinigai grąžinti klientui, kuris daugiau pretenzijų neturėjo.

Tiesa, iš banko atstovo atsakymo liko neaišku, kodėl prireikė dviejų pinigų grąžinimo operacijų ir ar tikrai norint atgauti bankomato prarytus pinigus užtenka nurodyti jų sumą.

Galbūt Kęstutis būtų likęs ne pasipiktinęs, o apsidžiaugęs, jei negalėdamas prisiminti tikslios sumos būtų apsidraudęs ir pasakęs didesnę, nei buvo iš tiesų?

S.Abraškevičius teigė negalintis atskleisti visų tyrimo detalių, bet pripažino, kad pirmiausia pasikliaujama kliento sąžiningumu:  „Reikia turėti omenyje, jog dėl neįskaitytų pinigų į sąskaitas gali kreiptis ir ne vienas, o keli klientai, todėl visų pirma stengiamės vadovautis kliento pretenzijoje nurodyta suma.“ S.Abraškevičius patarė klientams įnešamų pinigų sumą susiskaičiuoti ir visuomet tiksliai žinoti, kiek pinigų įnešama. Taip pat reikėtų pasirūpinti, kad bankomatas nesugestų dėl jūsų kaltės: „Siekiant išvengti galimų bankomato gedimų įnešamų pinigų kupiūros negali būti susegtos, tarp jų negali būti sąvaržėlių, monetų ar kitų svetimkūnių.“

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.