Sutrikus atsiskaitymui banko kortelėmis gyventojai niršo parduotuvėse

Šeštadienio rytą trumpam buvo sutrikęs mokėjimas banko SEB mokėjimo kortelėmis. Nors apie vidurdienį problemos, kaip teigiama, buvo išspręstos, skaitytojai pranešė ir po pietų susiduriantys su problemomis. 

SEB klientams šeštadienį kilo keblumų atsiskaitant mokėjimo kortelėmis.<br>M.Astrausko nuotr.
SEB klientams šeštadienį kilo keblumų atsiskaitant mokėjimo kortelėmis.<br>M.Astrausko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Nov 19, 2016, 12:44 PM, atnaujinta Apr 17, 2017, 1:28 PM

SEB banko atstovė spaudai Ieva Dauguvietytė-Daskevičienė portalui Lrytas.lt sakė, kad dėl sistemos gedimo vartotojai su nepatogumais galėjo susidurti visoje Lietuvoje. 

Lietuvos bankų asociacijos prezidento Stasio Kropo teigimu, atsiskaitymas buvo sutrikęs maždaug pusvalandžiui.

„Tenka apgailestauti, kad tuo metu klientai, aišku, negalėjo naudoti banko paslaugomis – išsigryninti pinigų ar atlikti mokėjimus kortelėmis“, – sakė jis LRT radijui.

Anot Bankų asociacijos vadovo, nors buvo sutrikusi vieno banko atsiskaitymo sistema, keblumų kilo ir kitų bankų klientams atsiskaityti kortelėmis.

Pavienių sutrikimų dar gali pasitaikyti, bet iš principo visos sistemos veikia. I.Dauguvietytė-Daskevičienė

„Matyt, tai buvo vieno banko terminalas, sistema veikia taip, kad visų bankų kortelėmis galima atsiskaityti visuose terminaluose. Jeigu terminalas yra būtent vienos ar kitos organizacijos, šiuo atveju galėjo būti SEB banko terminalas, tokiu atveju, aišku, ir kitų bankų kortelių turėtojai negalėjo per tą sistemą negalėjo atsiskaityti“, – aiškino S.Kropas.

Apie vidurdienį techninės problemos sutvarkytos, atsiskaitymas kortelėmis ir išgryninimas bankomatuose atkurtas.

Tačiau Lrytas.lt skaitytojai abejojo, ar problemos išties buvo išspręstos. „Apie 13.30 val. buvau parduotuvėje, norėjau atsiskaityti savitarnos kasoje, bet jos neveikė, nes nepriėmė mokėjimo kortelių. Prie paprastų kasų buvo nusidriekusios eilės, atsiskaityti buvo galima tik grynaisiais“, – sakė skaitytoja Aldona.

I.Dauguvietytė-Daskevičienė patikino, kad sistemos gedimai buvo ištaisyti, tačiau klientai dar gali susidurti su nepatogumais.

„Pavienių sutrikimų dar kurį laiką gali būti, bet netrukus viskas turėtų būti ištaisyta. Gali būti tokie atvejai, kaip, pavyzdžiui, žmogus pirko sutrikimo metu ir ta suma buvo rezervuota – dabar gali rodyti, kad nepakanka likučio. Bankas netrukus turėtų tas lėšas atlaisvinti. Tokio pobūdžio sutrikimų vienas-kitas gali pasitaikyti, bet iš principo visos sistemos veikia“, – paaiškino SEB banko atstovė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.