Sąskaita už interneto paslaugas pribloškė: „Dabar esu nei pakartas, nei paleistas“

„Dabar esu nei pakartas, nei paleistas. Iki šiol namie, maišelyje, guli niekam nereikalinga šviesolaidinio interneto įranga ir desertui išrašyta sąskaita, dėl kurios eilinį kartą reikia aiškintis ir gaišti brangiai kainuojantį laiką“, – apie gautą 99 eurų sąskaitą iš „Telia“ operatoriaus piktinosi skaitytojas Vitalijus K.

Kaip pasakojo, vyras dar gegužės mėnesį išsikraustė iš Vilniaus senamiestyje buvusio buto ir su minėta įmone nutraukė sutartį, kurioje iki tol buvo užtikrintas šviesolaidinio interneto tiekimas. Tik, kaip jis sako, praėjus 3 mėnesiams nuo sutarties nutraukimo jį nustebino gauta sąskaita už rugpjūčio mėnesį.<br>M.Patašiaus nuotr.
Kaip pasakojo, vyras dar gegužės mėnesį išsikraustė iš Vilniaus senamiestyje buvusio buto ir su minėta įmone nutraukė sutartį, kurioje iki tol buvo užtikrintas šviesolaidinio interneto tiekimas. Tik, kaip jis sako, praėjus 3 mėnesiams nuo sutarties nutraukimo jį nustebino gauta sąskaita už rugpjūčio mėnesį.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Sep 28, 2017, 8:00 PM

Kaip pasakojo, vyras dar gegužės mėnesį išsikraustė iš Vilniaus senamiestyje buvusio buto ir su minėta įmone nutraukė sutartį, kurioje iki tol buvo užtikrintas šviesolaidinio interneto tiekimas. Tik, kaip jis sako, praėjus 3 mėnesiams nuo sutarties nutraukimo jį nustebino gauta sąskaita už rugpjūčio mėnesį.

„Peržiūrėjus sąskaitą eilinį kartą buvau nustebintas – man buvo priskaičiuotas mokestis už negrąžintą šviesolaidinio interneto įrangą.

Viskas būtų gerai, jei įranga būtų negrąžinta dėl mano veiksmų, tačiau gegužės 27 dieną, nutraukiant sutartį Vilniuje esančiame salone, konsultanto paklausiau: „Ar reikia atnešti modemą, kurį palikau automobilio bagažinėje?“ – pasakojo Vitalijus.

Tądien konsultantas jam patikinęs, kad įrangos grąžinti nereikia ir pridūręs, kad sutartis bus nutraukta per 5 darbo dienas, tai yra – iki birželio 2 dienos.

„Konsultantas dar priminė nepamiršti apmokėti liepos mėnesį gautos sąskaitos, už keletą birželio mėnesio dienų. Tada tuo viskas ir pasibaigė, bent jau iki šio mėnesio.

Dabar esu nei pakartas, nei paleistas: iki šiol namie maišelyje guli niekam nereikalinga šviesolaidinio interneto įranga ir desertui išrašyta sąskaita, dėl kurios eilinį kartą reikia aiškintis ir gaišti brangiai kainuojantį laiką“, – piktinosi skaitytojas.

„Klientas visais atvejais jiems yra paskutinėje vietoje ir pagrindinis tikslas verslo procesus susidėlioti taip, kad iš jų būtų gaunama maksimali finansinė nauda klientų sąskaita. Pavyzdžiui, „sutartį nutrauksime per 5 d.d.“ – mokėkit už nenaudojamas paslaugas dar savaitę! Arba „pasakysime, kad nutraukiant sutartį įrangos grąžinti nereikia“ ir duosime susimokėti pilną naujo įrenginio kainą, nepaisydami to, kad kelis metus naudojate įranga ir ji yra bevertė“, – sakė 99 eurus dabar turintis sumokėti vyras.

Susisiekus su „Telia“ atstovu spaudai Audriumi Stasiulaičiu, šis patikino, kad jei aparatas yra išduotas nuomos pagrindu, jį grąžinti įmonė prašo visada ir tokia procedūra įmonėje yra standartinė, todėl jam keista, kad klientas apie tai nebuvo informuotas.

„Pirmiausia, tai atsiprašome kliento dėl nesusipratimo arba dėl mūsų darbuotojo klaidos. Galinę įrangą išduotą nuomos pagrindu, visada prašome grąžinti. Tai yra standartinė procedūra ir labai keista, kad šiam klientui ji nebuvo tinkamai pritaikyta.

Su ponu Vitalijumi susisiekėme. Įrangą iš jo paimsime per kurjerį, o mokestį perskaičiuosime. Gaila, kad savo nusiskundimo ponas Vitalijus mums pats neperdavė, problemą būtume išsprendę gerokai anksčiau“, – susiklosčiusią situaciją komentavo A.Stasiulaitis.

Paklaustas dėl paslaugų nutraukimo termino, kuris, pasak Vitalijaus yra 5 darbo dienos, specialistas paaiškino, kad šis paslaugų nutraukimo terminas yra nustatytas Ryšių reguliavimo tarybos.

„5 darbo dienų terminą mes taikome visų paslaugų atjungimui. Tai yra įprastas laikas, per kurį privalome atlikti paslaugų atjungimo darbus, jie kartais apima tik išjungimą nuotoliniu būdu, o kartais ir vykimą į stotį išmontuoti kontaktų, laidų, ar galinės įrangos“, – sakė A.Stasiulaitis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.