Juodojo penktadienio išpardavimas rekordą sumušė ir elektroninėse parduotuvėse

Praūžusi Juodojo penktadienio išpardavimų akcija leidžia tikėtis dosnių Kalėdų. Internetinės parduotuvės „Pigu.lt“ duomenimis, šiemet tradicinė išpardavimų akcija buvo rekordinė ir pagal joje dalyvavusių pirkėjų skaičių, ir pagal pardavimo augimą.

 Per Juodojo penktadienio proga organizuotą akciją internetinėje parduotuvėje „Pigu.lt“  aplankė daugiau nei pusė milijono žmonių. <br> Organizatorių nuotr. 
 Per Juodojo penktadienio proga organizuotą akciją internetinėje parduotuvėje „Pigu.lt“  aplankė daugiau nei pusė milijono žmonių. <br> Organizatorių nuotr. 
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Nov 29, 2017, 7:17 PM

Šiemet gausiausiai buvo perkami kvepalai, žaislai, televizoriai ir telefonai. Pastarieji tapo ne tik mėgstama preke, bet ir e. prekybos įrankiu – beveik pusė visų pasinaudojusių akcija žmonių kainų pasiūlymų šiemet ieškojo pasitelkę būtent mobiliuosius telefonus. 

Per visą Juodojo penktadienio proga organizuotą akciją, kuri truko savaitę, internetinėje parduotuvėje „Pigu.lt“ aplankė daugiau nei pusė milijono žmonių  – 557 tūkstančiai. 

Vien per Juodąjį penktadienį  pirkėjų skaičius pasiekė beveik 200 tūkst, o tai  80 proc. daugiau žmonių, nei sulaukta per Juodąjį penktadienį praėjusiais metais.

Palyginti su pernykšte akcija, ir „Pigu.lt“ apyvarta išaugo daugiau nei 2 kartus. Jau iki penktadienio pietų buvo parduota prekių tokia apimtimi, kaip pernai per visą akcijos dieną.  

„Šiemet per Juodąjį penktadienį buvo pasiektas absoliutus vienos dienos rekordas tiek pagal lankytojų, tiek ir pagal pardavimų skaičių.

Rekordas pasiektas ne tik Lietuvoje, bet ir visose Baltijos šalyse.

Tai leidžia tikėtis, kad šių metų Kalėdų prekybos sezonas bus labai aktyvus, gyventojų nuotaikos pozityvios“, – sako Giedrė Vilkė, „Pigu.lt“ rinkodaros direktorė. 

Pasak G.Vilkės, Juodasis penktadienis prekybininkams yra tarsi kalėdinio sezono termometras, parodantis, kokio Kalėdų sezono galima tikėtis, todėl rekordiniai skaičiai nuteikia labai optimistiškai. 

Juodąjį penktadienį šiemet, palyginti su įprastu lapkričio penktadieniu, „Pigu.lt“ pirkėjai įsigijo 164 proc. daugiau kvepalų, beveik 3 kartus daugiau televizorių, 56 proc. daugiau eglučių ( beveik 70 proc. daugiau įvairių kalėdinių dekoracijų, žaisliukų), 83 proc. daugiau kalėdinių dekoracijų, 125 proc. daugiau telefonų, 180 proc. daugiau žaislų (200 proc. daugiau konstruktorių ir lavinamųjų žaislų). 

„Kiek netikėta, bet per akciją klientai gausiai pirko ir vasaros prekių – paspirtukų, vaikiškų čiuožyklų, vaikų žaidimo namelių. Gali būti, kad dalis pirkėjų pasinaudojo proga įsigyti prekių pigiau ir pasirūpinti vasaros pirkiniais iš anksto.

Kiti, tikėtina, ieškojo dovanų vaikams, kurie iš Kalėdų senelio būtent laukia vasaros metui tinkamų dovanų“, – sakė G. Vilkė. 

„Pigu.lt“ duomenys rodo, kad šiemet aktyviau pasikeitė ir prekių paieškos įpročiai. Praėjusiais metais, vykdant Juodojo penktadienio akciją, apie 30 proc. klientų prekių pasiūlymų ieškojo telefonu, likusieji – kompiuteriu.

Šiais metais beveik pusė (49 proc.) akcijoje sudalyvavusių pirkėjų prekes rinkosi mobiliuoju telefonu.  Tikėtina, kad tokios tendencijos išliks ir visą Kalėdų prekybos sezoną. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.